Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در همایش بین‌المللی وحدت اسلامی، تصریح کرد: مردم و ارتش عراق، مردم و ارتش سوریه، مردم و ارتش لبنان و همه آنهایی که در مبارزه با تروریسم از این کشورها حمایت کردند امروز خوشحال و سرافراز هستند که پایه‌های اصلی تروریسم در منطقه فرو ریخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بخش اعظم توطئه بزرگی که قدرت‌های جهانی، استکبار و صهیونیسم علیه ملت‌های منطقه طراحی کرده بود، نقش برآب شده که البته راه مسلمانان علیه تروریسم همچنان باید تا ریشه‌کن شدن همه عوامل و ازناب آن در منطقه ادامه یابد. 

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آنها که در عراق و سوریه علیه تروریست‌ها جنگیدند حق بزرگی بر گردن امنیت و ثبات منطقه و بر گردن همه جهانیان دارند. این تروریسم نه تنها تهدیدی برای منطقه بلکه برای همه جهان بود. برای اروپا و آمریکا هم تهدید بود؛ بنابراین هم انسان‌هایی که علاقمند به ثبات و امنیت جهانی هستند باید از رزمندگان صف مقاومت در برابر تروریسم ممنون و متشکر باشند اما متاسفانه در فکر تضعیف و توطئه علیه آنها هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته که در همین جا و در همین مناسبت با یکدیگر صحبت می‌کردیم خوشحال بودیم که حلب بدست رزمندگان اسلام از دست تروریست‌ها آزاد شده است و در سخنرانی آن سال به شما عرض کردم که ما بزودی پیروزی‌های دیگری را در برابر تروریسم شاهد خواهیم بود. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند