Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در همایش تجلیل از فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فردیس گفت: بسیج به معنای وحدت و انسجام بخشیدن است، بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه بسیج تاکنون از آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است، افزود: بسیج به معنای تربیت آحاد مردم و تبدیل نیروهای مردمی فعال و مجاهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حادثه زلزله در کرمانشاه، گفت: در این حادثه همه مردم، ارگان‌ها و امکانات باهم بسیج شده و به مردم آسیب‌دیده کمک کردند.

سرهنگ پاسدار علی لشگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، افزود: برای تحقق این مهم باید دایره بسیج را گسترش دهیم و با ترویج تفکر و روحیه بسیجی نوجوانان و جوانانی ایثارگر تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش را جشن می‌گیریم، افزود: پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش نشان از گسترش فرهنگ بسیجی در نقاط مختلف دنیا است. تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی موجب پیروزی جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام شد.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان فردیس امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش‌یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح میز خدمت در محلات شهرستان فردیس، تصریح کرد: در این طرح مشاوران حقوقی، مدیران ادارات، مسئولان شهرستان، پزشکان و غیره برای پاسخگویی به شهروندان در مساجد محلات حضور پیدا کردند.

ایشان بابیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال جایگزینی برای داعش در منطقه هستند، گفت: دشمنان اسلام برای اینکه اسلام را از بین ببرند می‌خواهند با تشکیل گروهی با تفکر و اعتقادات داعشی که ریشه در وهابیت دارد، تیشه به ریشه اسلام بزنند اما نمی‌دانند که جوانان بسیجی همواره بیدارند و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

 

خبرنگار:دلشاد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند