Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@21:50:30 GMT

انفجار در بزرگراه آیت الله سعیدی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۸۴۸۹

تسنیم نوشت :

سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار شدید در یک ساختمان در خیابان هاشمی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:23 صبح امروز انفجار شدیدی در یک ساختمان در خیابان آیت‌الله سعیدی، خیابان هاشمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 33 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد حدوداً 50 متری وجود داشت؛ در طبقه دوم انفجار شدیدی رخ داده و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه، در و پنجره‌های این ساختمان را تخریب کرده بود حتی درهای واحدهای طبقات بالایی و پایینی شکسته و به دیوارهای بخش بالایی ساختمان خساراتی وارد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: بر اثر این انفجار در همان واحد آتش‌سوزی رخ داده و زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند بخشهای زیادی از این واحد کاملاً شعله‌ور شده و دود داخل طبقات منتشر شده بود.

وی افزود: آقا و خانم جوانی که در آن واحد حضور داشتند از بخشهای مختلف بدن دچار سوختگی‌های نسبتاً شدیدی شده و در لحظات اولیه موفق شده بودند از واحد خارج شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در نخستین اقدام دو مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس تحویل دادند و همزمان مشغول خاموش کردن آتش شده و به سرعت موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند، خوشبختانه از نفوذ آتش به واحدهای جانبی جلوگیری به عمل آمد، آتش کاملاً خاموش و محل ایمن‌سازی شد.

ملکی متذکر شد: با حضور کارشناس آتش‌نشانی در محل و بررسی لازم مشخص شد نشت گاز از آبگرمکن و رسیدن آن به شعله باعث انفجار شدید شده، سرانجام در ساعت 6:46 عملیات به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم به همشهری می‌گوید که این زن جوان برای جمع‌آوری ضایعات خودش را بین درز دیوار کشانده بود اما دیگر نتوانست بازگردد و گرفتار شد. محسن حدادیان در این باره بیشتر توضیح می‌دهد و از ماجرای رسیدن خبر به نیروهای آتش‌نشانی این‌طور می‌گوید: «زن جوان برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود. از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود. یکی از همسایه‌های دیگر که برای به پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.» ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نیروهای آتش‌نشانی نیز برای نجات زن مجبور بودند دیوار را بشکافند و ضمن تماس با مالک خانه و موافقت او نجات زن محقق می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس