Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا زنگنه امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم با تشریح برنامه‌های ایام ربیع‌الاول موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) اظهار کرد: سال 82 برای نخستین بار کلید برگزاری جشن‌های «نورعلی نور» از روز نهم ربیع‌الاول به‌عنوان نخستین طلوع امامت امام زمان (عج) تا هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت خاتم‌الانبیاء (ص) زده شد و تا امسال هم ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال موسسه 9 برنامه را در قالب این طرح تدارک دیده است، افزود: اولویت نخست موسسه مدارس و دانش‌آموزان هستند که در همین راستا در دفاتر قم و دیگر دفاتر استانی با همکاری رابطین موسسه بیش از 9 هزار دانش‌آموز در طرح اطعام نهم ربیع‌الاول شرکت کردند.

مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) ادامه داد: طرح اطعام دانش‌آموزان در بسیاری از شهرهای کشور انجام شد که به‌عنوان‌مثال در تهران دو هزار و 500 دانش‌آموز، در قم حدود دو هزار دانش‌آموز، در اراک حدود سه هزار دانش‌آموز و در حاشیه مشهد که مورد تأکید رهبر انقلاب بوده حدود چهار هزار دانش‌آموز اطعام شدند.

زنگنه از اهدای یک هزار بسته تبلیغاتی در مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: این بسته‌های تبلیغاتی به‌گونه‌ای بودند که مدیران مدارس می‌توانستند از راهکارهای مختلف داخل آن برای برگزاری جشن‌های ربیع‌الاول در مدارس ابتدایی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: اعزام مبلغ و برپایی نشست‌های علمی از دیگر برنامه‌های موسسه بود که تاکنون حدود بیش از 300 نفر مبلغ را به شهرهای مختلف اعزام کردیم. همچنین اجرای تواشیح و سرود ویژه حضرت مهدی (عج) در سطح میدان‌ها شهرها از جمله میدان آزادی تهران از دیگر برنامه‌ها بود که مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) با اشاره به زیرپوشش قرار دادن حدود 6 هزار خانواده در طرح انس افزود: طرح انس به‌صورت اهدای بسته‌های تبلیغاتی مخصوص خانواده‌ها در درب منازل اجرا می‌شود که این بسته‌ها حاوی مواد غذایی و گاهی هم‌غذای تبرکی و یا بسته‌های شیرینی به‌عنوان هدیه امام زمان (عج) است.

زنگنه همچنین از ارسال بسته‌های هدیه برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: بسته‌های فرهنگی و غذایی برای مردم شریف کرمانشاه با عنوان هدیه امام زمان (عج) ارسال‌شده و در ادامه نیز در چند مرحله دیگر این کار انجام خواهد شد.

وی از حمایت و پشتیبانی از جلسات و کاروان‌های مهدوی اعزامی از شهرهای مختلف به مسجد مقدس جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان‌هایی که در حوزه مهدویت فعالیت می‌کنند می‌توانند با ما تماس داشته باشند تا از آن‌ها حمایت و پشتیبانی بیشتری برای رشد و توسعه فعالیتشان داشته باشیم.

 مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در پایان با بیان اینکه مسوولان فرهنگی و اجرایی کشور نسبت به تبلیغ فرهنگ مهدویت در جامعه کم‌توجهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدویت فرهنگ آینده‌ساز و امید افزاست و باید از قالب منبر و سخنرانی و جلسات علمی خارج شده و شکلی کاربردی و عینی در جامعه پیدا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری