Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر کشاورز  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، اظهار داشت: 50 درصد فاز اول بازار عمده فروشان خوار و بار انجام شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم فاز اول این پروژه 150 میلیارد تومانی که در سه فاز برنامه‌ریزی شد، نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد، در کنار پیشرفت فاز یک، فاز دوم را هم آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مرحله اول بازار گل و گیاه به پایان رسیده، سازه‌های سر شاخه در مراحل پایان نازک‌کاری بوده و بخش کود و سم انتهای سفت‌کاری قرار دارد.

وی در خصوص بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه ارغوانیه توضیح داد: محوطه سازی باغ تندرستی برای مناقصه و انتخاب پیمانکار رفته است؛ چون هنوز محوطه سازی کامل نشده بازار گل و گیاه قابل بهره‌برداری نیست.

کشاورز در خصوص استقبال از فروشگاه‌های اینترنتی تصریح کرد: علی‌رغم تبلیغاتی که انجام شد به این دلیل که تنها در بازار کوثر هشت، فروشگاه اینترنتی فعال است استقبال از خرید اینترنتی زیاد نبوده، اما سامانه تلفنی 193 که به صورت تلفنی است و مرتبط با همه بازارهاست استقبال بیشتری شده است.

وی با بیان این که چهاردهمین فروشگاه کوثر در بلوار شفق 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم این فروشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان این که بازار روز کوثر ۱۴ در فضایی به مساحت 4 هزار و 400 مترمربع اجرایی شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات جدی بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده و این بازار مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار است.

 

انتهای پیام/م

 

استقبال مردم از خرید با سامانه تلفنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟