Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر تربت حیدریه گفت: با رایزنی ها انجام گرفته اعضای شورای شهر و مسئولان بانک شهر بدهی 128 میلیارد تومانی شهرداری پیرامون بافت فرسوده به 94/5 میلیارد تومان تقلیل یافته که باید ظرف مدت 9 ماه نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ نادر سلیمانی صبح امروز در سی و دومین نشست علنی شورای شهر تربت حیدریه اظهار داشت: در آخرین مذاکرات و رایزنی هایی که با این بانک شهر صورت گرفت بدهی شهرداری 945 میلیارد ریال توافق شد که 870 میلیارد  ریال مربوط به اوراق مشارکت بافت فرسوده و 75 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات دریافتی شهرداری از بانک شهر مشهد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : طبق توافقی که روز 12 آذر ماه در تهران با حضور شهردار و نمایندگان شورای شهر و مسئولان بانک شهر صورت گرفت، سود بانکی که ماهانه حدود یک میلیارد تومان می باشد به مدت 9 ماه معلق شد و شهرداری باید در این مدت نسبت به فروش املاک و تسویه بدهی خود اقدام کند، در غیر این صورت تمام این سود به اصل بدهی افزوده خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه شخصا از این توافق رضایت ندارد گفت: بانک شهر باید به تعهد خود برابر توافق پایان سال 95 عمل می کرد اما باز هم توانستیم فرصتی بدست بیاوریم تا برای مدتی سود کمر شکن بانک شهر را قطع کنیم که این خود اقدام خوبی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اظهار کرد: متاسفانه از بدو شروع بکار بافت فرسوده و فروش اوراق مشارکت مدیریت مناسبی صورت نگرفته و در حالی که می بایست این پروژه بزرگ باعث افتخار شهر و منبعی برای کسب درآمد پایدار شهری می بود اکنون به بزرگترین دغدغه و معضل شورای شهر و شهرداری تبدیل شده است.

وی بیان کرد:  شورای اسلامی شهر به هیچ وجه قصد آن را ندارد که صرفا جلسه برگزار کند بلکه هدف پیگیری و رفع مشکلات شهر و شهروندان است و معتقدیم هر جلسه ای در هر سطح و با هر موضوعی باید خروجی مشخصی داشته باشد .

سلیمانی افزود:  تقاضای شورای اسلامی شهر از مدیران شهری این است که در راستای خدمت به همشهریان از هیچ کوششی فروگذار نباشند و ضمن در نظر گرفتن مصالح دستگاه مطبوع خود در وقت و زمان مقتضی رفاه و آسایش شهروندان و آبادانی شهر را هم لحاظ کرده و تعامل لازم را با دیگر دستگاه ها داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی