Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:04:53 GMT

چگونه هاينکس بايرن را متحول کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۰۴۳۲

چگونه هاينکس بايرن را متحول کرد؟

خبرگزاري آريا - بايرن متحول شده با هاينکس، براي اعاده حيثيت و تلاش براي صدرنشيني قصد دارد بر پاري سن ژرمن غلبه کند.
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پاريس شهر عشاق است، اما در آن هيچ گل رزي براي آنچلوتي يافت نمي شود زيرا 10 هفته پيش با شکست 0-3 بايرن برابر پاري سن ژرمن در فرانسه با تکيه بر ستارگان جديد فرانسوي ها، رابطه کارلتو و بايرن به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



2 روز بعد و هنگامي بايرن با نتيجه 2-2 برابر هرتا متوقف شد و براي اولين بار در 2 بازي متوالي برتري 2 گله را از دست داد، ويلي ساينول دستيار کارلتو اعتراف کرد بايرن ديگر بهترين تيم آلمان نيست و اين افتخار احتمالا نصيب دورتموند شده است.
اما شايد در آن شکست در فرانسه موهبتي براي بايرن نهفته بوده و همانند گفته اولي هوينس، شکست در پاريس اين باشگاه را بيدار کرده است زيرا بعد از آن بازي بايرن تحت هدايت هاينکس متحول شد.
سرمربي 72 ساله براي چهارمين بايرن هدايت بايرن را در دست گرفت و رکورد 9 پيروزي متوالي را هفته گذشته با شکست در تيم سابق خود گلادباخ از دست داد.

اما با پيروزي ابتداي هفته برابر هانوفر، بايرن دوباره به جاده پيروزي بازگشت و اين کاميابي همزمان با فروپاشي دورتموندي شده که در زمان ورود سرمربي 72 ساله 5 امتياز بيش از بايرن داشت اما حالا با 10 امتياز اختلاف در رتبه ششم قرار گرفته است.
رومينيگه در مورد هاينکس گفت: "او دوباره موفق به کسب نتايج استثنايي همراه با کيفيت، کار سخت، آرامش، تجربه و دانش فوتبال شده است. هر آنچه هاينکس انجام داده به سوي کسب موفقيت بوده و اين فوق العاده است."
اما به نظر مي رسد حالا هاينکس به دنبال انتقام شکست شرم آور بايرن در دور رفت برابر پاري سن ژرمن است.

بسياري به رکورد چشمگير ليگ قهرمانان آنچلوتي اشاره داشتند، اما هاينکس در هر سه تلاش خود به فينال رسيده است. او در سال 1998 در دوران حضور روي نيمکت رئال مادريد و بار ديگر با بايرن در سال 2013 برنده اين عنوان شد و در سال 2012 نيز ضربات پنالتي و چلسي مانع قهرماني اروپايي يوپ هاينکس شدند.
هاينکس در اين خصوص گفت: "ما مي خواهيم پيروز شويم زيرا در فوتبال همه چيز در مورد روان شناسي است. ما مي توانيم PSG را دوباره در نيمه نهايي يا در فينال ملاقات کنيم."
با توجه به شکست دور رفت، بايرن به برتري 0-4 براي صدرنشيني نياز دارد و عليرغم تحول اين تيم، زدن اين تعداد گل به تيمي که تنها تا به حال يک گل در اروپا دريافت کرده دشوار است.
گرچه در هفته پنجم بايرن به زحمت اندرلخت را مغلوب کرد، اما گل موسي دمبله در سلتيک با 7 گل توسط شاگردان امري پاسخ داده شده تا آنها به رکورد 24 گل در مرحله گروهي دست يابند.

همچنين تياگو و روبن نيز در بلژيک مصدوم شدند و با توجه به حتمي بودن غيبت تياگو، شرايط روبن نيز نامشص است و هاينکس احتمالا علاقه اي به ريسک کردن در مورد ستاره هلندي خود ندارد.
همچنين عليرغم بهبود شرايط خط دفاعي بايرن و پيشرفت محسوس اولريش زير نظر هاينکس، متوقف کردن مثلث کاواني، نيمار و امباپه آسان نخواهد بود.
نيمار تا به حال در هر 5 ديدار قبلي گلزني کرده و با باز کردن دروازه بايرن مي تواند به رکوردي که حتي رونالدو و مسي نيز به آن نرسيده اند دست يابد. اين ستاره برزيلي در سال 2015 با لباس بارسا در هر دو بازي رفت و برگشت دروازه بايرن را گشود و خاطرات خوشي از آليانس آره نا در ذهن دارد.
هدف بايرن در اين ديدار ترميم چهره خود بعد از شکست دور رفت است و تلاش آنها تکرار سناريويي مانند پيروزي 1-6 بارسا در فصل قبل و زدن يک گل زودهنگام خواهد بود.

کسب 18 برد از 19 بازي اخير خانگي که تا قبل از باخت فصل قبل برابر رئال مادريد 16 تاي آن متوالي بود باعث شده بايرن اعتماد به نفس يک پيروزي ديگر خانگي حتي بر پاري سن ژرمن را نيز داشته باشد.
با بازگشت مولر به روزهاي اوج، فرصت ايده آلي براي لواندوفسکي فراهم است تا نشان دهد چرا او نيز شايسته احترامي همانند نيمار است و او مي تواند تيز خلاص بايرن براي گرفتن انتقام از پاري سن ژرمن باشد.
منبع: ESPN
ترجمه: آريا فاطمي مقدم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال

به گزارش ورزش سه، پیروزی سپاهان هرچند سخت و نفس گیر اما مسبب صعود سپاهان به یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از سه سال شد.

سپاهانی‌ها آخرین بار در جام حذفی فصل ۰۰-۱۳۹۹ با شکست  خوشه طلایی ساوه موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر شده بودند که در نهایت در بازی مقابل فولاد نکونام با شکست در ضربات پنالتی از جام کنار رفتند.

شاگردان مورایس با توجه به اختلاف زیادی‌که با استقلال در صدر جدول دارند، طبیعتا جام حذفی را هدف اول خود در فصل جاری می‌دانند.

جامی که به دست آوردن آن می‌تواند منجر به اشتی دوباره سکوها با کادر فنی این تیم شود و شرایط را برای سومین فصل فعالیت سرمربی پرتغالی طلایی پوشان در این تیم مهیا کند.

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال