Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از 14 کیلوگرم شیشه و هروئین در هرمزگان کشف شد .

ایران آنلاین / سردار عزیزالله ملکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انجام این عملیات ها سه نفر دستگیر و دو دستگاه تریلر و سواری متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی انجام کار اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح بین المللی که مواد مخدر را از کشور های همسایه وارد و توزیع می کنند،پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق به شناسایی متهمان باند مذکور، محل اختفا و مسیر تردد آنان شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی و طی یک مرحله عملیات ضربتی، در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان مقدار 10 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف،یک متهم را در این زمینه دستگیر و دو دستگاه تریلر و سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.
وی خاطرنشان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان میناب با اجرای طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان، در بازرسی از شش محل پاتوق قاچاقچیان مقدار 2کیلو و 940 گرم ماده مخدر هروئین کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد