Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان در اختتاميه سومين جشنواره استاني شعر پلاک‌هاي گمشده گفت: زنده کردن فضاهاي معنوي هشت سال دفاع مقدس نيازمند ذوق و خلاقيت شاعرانه است. بهگزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، سومين جشنواره استانيشعر پلاک‌هاي گمشده با حضور محمد جوروند، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان،حجت الاسلام و المسلمين غضبان معرف امام جمعه رامشير، سيد مجيد حسيني نژاد فرمانداراين شهرستان و جمعي از شاعران و اهل ادب استان در رامشير برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکلفرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان ، ضمن تقدير از استقبال شاعران و مردم هنردوسترامشير، حضور وسيع مردم در اين جشنواره را ستايش و سطح کيفي برگزاري را مطلوبارزيابي کرد و گفت: اين برنامه شعرخواني بخشي از آن ايثارگري‌ها و فداکاري‌هاي دفاع مقدس رابراي ما تداعي کرد هر چند شنيدن مانند ديدن نيست و تصور آن ايثارگري‌ها قهرماني‌هاو جان‌فشاني‌ها براي نسل جديد تا حدودي دشوار است زيرا سخن‌ گفتن از آن دوره نمي‌تواندآن ايمان، عواطف و حماسه‌ها را به تصوير بکشد، از اين رو زنده کردن فضاهاي معنوي هشتسال دفاع مقدس نيازمند ذوق و خلاقيت شاعرانه شما هنرمندان و شاعران است.
چورونددر خطاب به شاعران حاضر در اين جشنواره گفت: رسالت شعر در دوره حاضر رسالت سخت وسنگيني است به گمان من از رسالت رزمندگان نيز سنگين‌تر است. زيرا رزمندگان دين خود را ادا کردند و با جان خود از دين وانسانيت حمايت کردند. ولي رسالت ما و شما همچنان ادامه دارد و بايدبا همه توان با تکفيري‌ها و مستکبران در همه جبهه‌ها به ويژه جبهه فرهنگي روبه‌روشويم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد