Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان صحرایی «بانگر» سرپل‌ذهاب فردا چهارشنبه راه‎اندازی می‌شود.

بهمن روشنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در مناطق زلزله‎زده تخریب بیمارستان‌ها بود، اظهار داشت: بیمارستان «بانگر» در شهرستان سرپل‌ذهاب با تلاش شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان بانگر یک بیمارستان صحرایی بود که 17 سال از ساخت آن می‌گذرد، گفت: پس از ساخت بیمارستان سرپل‌ذهاب این بیمارستان صحرایی در اختیار سپاه قرار گرفت.

روشنی با بیان اینکه خوشبختانه بیمارستان بانگر در جریان زلزله آسیبی ندیده است، عنوان کرد: این بیمارستان با 40 تخت بستری معمولی و 16 تخت بستری موقت در حال تکمیل و آماده‎سازی است.

وی افزود: در ضلع اول این بیمارستان شامل اورژانس، بخشهای تحت نظر اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی و در ضلع بعدی شامل بخشهای بستری مردان، زایشگاه، دیالیز، آی‌سی‎یو و سی‌سی‌یو است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مهمترین مشکل اصلی در حوزه درمان را در روزهای اول حادثه تخریب بیمارستانها دانست و بیان کرد: بیمارستان شهداء سرپل‌ذهاب آسیب جدی دیده و در اسلام‌آبادغرب از فاز قدیمی بیمارستان که آسیب ندیده استفاده می‌شود.

روشنی با اشاره به اینکه در شهرستان ثلاث‌باباجانی بیمارستان نداشتیم و خدمات درمانی به صورت بستردرمان ارائه می‌شد، گفت: یک بیمارستان صحرایی پس از زلزله در این شهرستان برپا شد که نیروهای متخصص نیز در این بیمارستان صحرایی حضور داشتند.

وی از انجام یک هزار و 800 عمل جراحی پس از زلزله در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: 15 هزار بیمار زلزله‎زده نیز در مراکز درمانی استان پذیرش شدند و در حال حاضر نیز پیگیریهای لازم برای ادامه درمان آنها در حال انجام است.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان