Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مرتضی آسیابانپور" طی نشستی به تشریح تازه ترین گزارش آماری از عملکرد مجموعه بنادر و دریانوردی قشم در زمینه جابجایی کالا و مسافر طی هشت ماهه سال ۹۶ پرداخت.

 وی در ابتدای اظهاراتش به اقدامات چشمگیر صورت گرفته مربوط به ترابری مسافران دریایی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس اشاره کرد و ضمن اشاره به جایگاه نخست بنادر قشم در زمینه ترابری مسافران دریایی در سطح بنادر کشور، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ترابری ۹ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۵۵ نفر سفر در این جزیره به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم به عملکرد این بنادر در خصوص جابجایی بار و کالاهای تجاری اشاره و تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا ابتدای آذرماه، ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۸۵۱ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بنادر این جزیره تخلیه و بارگیری شد.

وی با بیان اینکه حجم عمده این کالاها شامل ۴ میلیون و ۷۲ هزار و ۱۳۶ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی بوده است، افزود: همچنین ۸۰ هزار و ۸۱۵ تن فرآورده های نفتی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون در بنادر قشم تخلیه و بارگیری شده است.

صادرات و واردات ۱۹۲ هزار تن انواع کالا

آسیابانپور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا ابتدای آذرماه، تخلیه و بارگیری ۱۹۲ هزار و ۲۵۲ تن کالاهای صادراتی و وارداتی در بنادر این جزیره به انجام رسید.

وی اضافه کرد: طی این مدت هشت ماهه، ۱۱۲ هزار و ۸۵۰ تن کالای صادراتی طی مدت یاد شده بارگیری شد و همچنین ۸۶ هزار و ۴۰۲ تن محموله های وارداتی نیز در همین دوره زمانی، تخلیه شد.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم، عمده محموله های تجاری غیر نفتی را شامل کالاهایی همچون مواد معدنی، قیر، لوازم الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو و مواردی از این قبیل عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول، سه میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۳۱ تن کالای غیر نفتی در بنادر جزیره قشم کابوتاژ شد.

بیش از۴۶۰۰ TEU کانتینر جابجا شد

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری چهارهزار و ۶۵۳ TEU کانتینر طی هشت ماهه سال جاری در بنادر بهمن و کاوه خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس