Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:57:29 GMT

حل بحران در صورت وجود حسن نیت ممکن است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۹۲۰۰۷

حل بحران در صورت وجود حسن نیت ممکن است

سفیر قطر در روسیه از امکان حل بحران کنونی میان دوحه و چهار کشور عربی در صورت وجود حسن نیت در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «فهد بن محمد العطیه» سفیر قطر در روسیه اعلام کرد که برگزاری نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در کویت سرآغاز جدیدی برای گفتو میان کشورهای حوزه خلیج فارس است تا با نشستن همه طرفها دور یک میز به بررسی موضوعات مورد اختلاف بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که در صورت وجود حسن نیت در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس می توان بحران موجود را حل کرد.

درباره اینکه آیا فشار خارجی وجود خواهد داشت یا اینکه امور به اراده آنهاست بیان کرد: اگر آنها برای دیکته کردن اراده خود آمده باشند که اوضاع کاملا متفاوت خواهد بود.

سفیر قطر در روسیه تاکید کرد که نشست سران شورای همکاری خلیج سرآغازی برای نشستن دور میزی است که از طریق آن می توانیم مشکلات خود را بررسی کرد.

وی گفت: این نشستی که ما می توانیم مشکلات را بررسی کنیم و تلاش کنیم که با یکدیگر تفاهم داشته باشیم اما متاسفانه این میز به اندازه ای قوی نبوده است که مانع از شرایطی که ما در آن به سر می بریم، شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس

در آستانه روز ملی خلیج فارس جمعی از پاراگلایدرسوارهای بندرعباسی بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس پرواز کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075436 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس