Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@08:24:52 GMT

احتمال حذف فیزیکی سعد حریری از سوی سعودی­‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۰۷۵۹

احتمال حذف فیزیکی سعد حریری از سوی سعودی­‌ها

به اعتقاد کارشناس غرب آسیا، احتمالاً سعودی­ها همان کاری را که به کمک اسرائیلی­ها و آمریکایی­ها با رفیق حریری، پدر سعد حریری انجام دادند علیه او نیز انجام خواهند داد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، «محمد صادق‌الحسینی»، کارشناس مسائل غرب آسیا، در خصوص اظهارنظر سعد حریری مبنی بر اینکه اگر حزب‌الله تغییر در شرایط موجود را نپذیرد، استعفا می‌دهد، با اشاره به اینکه احتمال حذف فیزیکی سعد حریری از سوی سعودی­‌ها وجود دارد، بیان داشت: منسوب شدن این سخن به حریری محل سؤال است و به نظر می­­رسد چنین امری صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به شکست پروژه سعودی­‌ها در لبنان به دنبال مجبور کردن سعد حریری به استعفا گفت: آنچه مطمئناً حقیقت ماجرا است، عبارت است از اینکه آل سعود بازی را در لبنان به عنوان آخرین میدان­های نبرد باخته است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با تأکید بر تصمیمی که ممکن است ریاض در حال حاضر در قبال نخست‌وزیر لبنان اتخاذ کند، اشاره داشت: سعد حریری دیگر همان حریری زندانی آل سعود نیست. احتمالاً سعودی­‌ها به دنبال حذف فیزیکی وی هستند.

وی با اشاره به نقش صهیونیست­ها و آمریکایی­ها در ترور رفیق حریری یادآوری کرد: احتمالاً سعودی­‌ها همان کاری را که به کمک اسرائیلی­ها و آمریکایی­ها با رفیق حریری پدر سعد حریری انجام دادند، علیه او نیز انجام خواهند داد.

صادق‌الحسینی با توجه به جایگاه حزب‌الله لبنان در فضای سیاسی این کشور تأکید کرد: تداوم حیات سیاسی سعد حریری در حال حاضر در فضایی است که حزب‌الله آن را امن ساخته است. حریری از استعفای خود برگشته است.

وی با تأکید بر شکست پروژه ناآرام کردن لبنان و نقش ویژه حزب‌الله در ناکام ساختن این پروژه اشاره داشت: حکمت و درایت سید المقاومة سید حسن نصرالله توطئه و فتنه جدید سعودی­‌ها را در نطفه خفه کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به فرجام نقشه­ای که واشنگتن در ریاض دنبال می­کرد، گفت: عملاً مشاهده می­شود که توطئه دونالد ترامپ و جرد کوشنر، داماد یهودی او نیز در عربستان سعودی در حال شکست است.

وی با توجه به پیروزی مقاومت لبنان در مقابل توطئه­ای که این کشور را تهدید می­کرد، تأکید داشت: مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله در حال حاضر به همراه یار باوفای او، میشل عون رئیس‌جمهور لبنان دست برتر را در این کشور دارند.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احساس خاندوزی در پیام خود که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد دیدار با همتای سعودی خود را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی در بخش دولتی-خصوصی و سرعت اجرای آن تاکید کرد.

کد خبر 6092655

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود