Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مشاوره و هدايت تحصيلي شغلي داوطلبان شاهد و ايثارگر در دستور کار اداره کل آموزش بنياد شهيد و امور ايثارگران و دانشگاه جامع علمي کاربردي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد علي فقيه مدير کل آموزش بنياد شهيد و امور ايثارگران صبح روز دوشنبه 13 آذرماه در آستانه روز دانشجو به دعوت دانشگاه جامع علمي کاربردي در گردهمايي دبيران شاهد و ايثارگر واحد هاي استاني در سالن اجتماعات اين دانشگاه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فقيه در اين نشست که محمد حسين اميد رييس دانشگاه علمي جامع علمي کاربردي نيز حضور داشت، ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و شهداي اين دانشگاه از تلاش و خدمات ارزنده مديرکل فقيد شاهد و ايثارگر دانشگاه مرحوم دکتر حسن زاده نمين تشکر کرد و ضمن قدرداني از اهتمام و جديت مديريت اين دانشگاه در تعامل في مابين در قالب پروتکل تبادل اطلاعات، اين تعامل را نقطه عطفي براي رسيدن به اهدف بنياد در اجراي رصد و هدايت تحصيلي دانشجويان شاغل به تحصيل در آن دانشگاه در قالب سامانه سيرت دانست و همکاري نزديک مراکز تابعه دانشگاه با بنياد شهرستان را از جمله ابزارهاي مهم دسترسي به اين مقصود عنوان کرد.
در اين جلسه، اميد رييس دانشگاه، موضوع هدايت تحصيلي را از جمله ظرفيت ‌هاي مهم همکاري دانشگاه علمي کاربردي با بنياد شهيد و امور ايثارگران دانست و با پيشنهاد مديرکل آموزش بنياد مقرر شد با تشکيل کارگروه اختصاصي، موضوع مشاوره و هدايت تحصيلي شغلي داوطلبان شاهد و ايثارگر با اهتمام و جديت در دستور کار هر دو بخش قرار گيرد تا  امکان جذب شغلي فارغ التحصيلان در بازار کار فراهم شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تشکیل کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان و فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

او ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آیین‌نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

کحال‌زاده با اشاره به ارائه لیست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و عدم انطباق این لیست با تفاهم‌نامه یاد شده و نیز عدم هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به‌صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی در اسرع وقت جمع‌بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • تشکیل کارگروه تأمین مالی برای استفاده بهینه از بازار سرمایه
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد