Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@23:54:05 GMT

ورزش کمالات روحی و معنوی در زندگی را بالا می برد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۱۲۱۹

ورزش کمالات روحی و معنوی در زندگی را بالا می برد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ورزش را عاملی مهمی در راستای بالا بردن کمالات روحی و معنوی در زندگی دانست و خواستار توجه جدی مسئولان به حوزه ورزش و بویژه ورزش جوانان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم که در افتتاحیه مسابقات ورزشی خواهران دانشجو واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس حضور داشت، اظهار کرد: «از اینکه شما، دانشجویان عزیز تصمیم گرفتید در زمینه ورزش روح و جسم خودتان را تقویت کنید، بسیار ارزنده است و بدانید جسم و روح، مثل راننده و ماشین هستند، جسم مانند ماشین است و روح مانند راننده این ماشین و هرچقدر که ماشین سالم‌تر باشد توانایی روح هم بالاتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس واحد شیراز گفت: «امروزه فضاهای مجازی بزرگترین آفت ضد ورزش شده، یعنی افراد به جای ورزش‌های فیزیکی سراغ ورزش‌های فضای مجازی می‌روند و کشورهای پیشرفته را اگر شما نگاه کنید میزان استفاده از فضای مجازی خیلی کمتر از هر کدام از ما است، بویژه این شبکه‌های اجتماعی که بصورت گسترده‌ای زندگی و کار تک تک ما را تحت تأثیر قرار داده است.»

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: «شما که ورزشکار هستید، ان‌شاءالله با همدیگر پیمان ببندید که هر اندازه می‌توانید استفاده خودتان را از فضای مجازی کاهش دهید و این وقت را در اختیار ورزش‌های فیزیکی قرار دهید.»

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان ورزشی بخش خواهران تلاش و پیگیری کنند که روزبروز ما این فضاها را بتوانیم بیشتر در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید جسم وروح خودتان را تقویت کنید و تنها خواهشی که از شما دانشجویان دارم این هست که شروع کنید به گسترش این فرهنگ در بین همسالان خودتان که تا جایی که ممکن است فضای مجازی کنار گذاشته شود و به جای آن از ورزشهای فیزیکی و جسمی استفاده شود.

مسابقات ورزشی خواهران دانشجو واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در رشته‌های پیگ پنگ، بدمینتون، شطرنج و آمادگی جسمانی به میزبانی واحد شیراز و با حضور تیم‌های مرودشت، لارستان، لامرد، زرقان، کازرون، سروستان، ارسنجان، داراب، شیراز، فیروزآباد، داریون و مرکز قادرآباد برگزار شد که متعاقباً نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرکل و مسئولان حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان تدوین شود، تاکید کرد: حجاج در کنار سفر معنوی حج از ظرفیت‌های فرهنگی هم بهره مند شوند.

وی افزود: هر چه زائران کاروان‌های زیارتی از نظر محتوای دینی، آموزشی و فرهنگی غنی شوند، تأثیر گذاری سفر حج بیشتر خواهد شد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی از حیث فعالیت‌های آموزشی زائران به انجام رسیده که این امر بسیار مبارک و مؤثر است.

مطیعی با بیان اینکه باید تلاش نمود تا ضمن بهره گیری از ظرفیت فرودگاه‌های استان، امکان اعزام زائران از طریق دو فرودگاه سمنان و شاهرود فراهم شود.، تاکید کرد: بی تردید خدمتگزاری به زائران موجب گره گشایی و رفع مشکلات کارگزاران نیز خواهد شد.

وی افزود: زائران استان سمنان دارای سطح فرهنگی بسیار بالایی بوده و همراهی قابل توجهی با عوامل زیارتی کاروان دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت سعودی به مسئله حج و عمره، می‌بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا ضمن ارائه آموزش‌های لازم به زائران نسبت به استفاده مفید از فرصت ناب این سفر معنوی و درگیر نشدن در حواشی، اطلاع رسانی شود.

کد خبر 6097707

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد