Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی والی هرات گفت: بیش از ۱۴۰ عضو طالبان توسط نیروهای امنیتی افغانستان در هرات کشته و زخمی شدند

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات گفت: ماه عقرب یکی از ماه‌های پردستاورد نیروهای امنیتی و ماه شکست و فرار تروریست‌ها بوده است.

وی افزود: در جریان این ماه نزدیک به 100 تن از طالبان مسلح در عملیات‌های نیروهای امنیتی در شهرستان‌ها و روستاهای ناامن کشته و بیش از 40 تن دیگر آنها به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف قرار دادن مراکز تصمیم گیری و فرماندهی طالبان در شهرستان‌هایی که از تهدیدات امنیتی برخوردار بودند مانند منطقه زیر گوه شهرستان شیندند و جلوگیری از 17 مورد حملات تروریستی و کارگذاری مین های کنار جاده ای از دستاوردهای عمده نیروهای امنیتی در این ماه بوده است.

فرهاد گفت: روند هدف قراردادن مراکز تجمع طالبان و تصمیم گیری‌های آنها و استقرار طالبان مسلح در شهرستان‌های دیگر توسط نیروهای امنیتی ادامه دارد.

از سوی دیگر این مسئول اداره محلی هرات از کاهش جرایم دیگر در ولایت هرات خبرداد و گفت: دست کم 50 تن از مجرمان جرایم جنایی نیز در همین ماه از شهر، شهرستان‌ها و روستاهای هرات شناسایی و دستگیر شدند و در جریان دوماه گذشته ۲ گروه بزرگ مخالفین مسلح دولت در هرات به برنامه صلح ولایتی پیوستند.

در کنار دستاوردهای بزرگ نیروهای امنیتی در هرات نیروهای امنیتی هم بی ضرر نبودند مسوولان اداره محلی هرات اظهار دارند که در جریان این عملیات ها 11 تن از افراد غیرنظامی و نظامی کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند