Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بسطام گفت: عدم وجود دستگاه پیش سرد کن مهم ترین دلیل تعطیلی کشتارگاه بسطام بود که این مشکل با خریداری دستگاه و نصب آن در چند روز آینده حل شده و کشتارگاه بازگشایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار در چند روز اخیر پیام هایی در خصوص تعطیلی کشتارگاه بسطام و ذبح گوسفندان توسط قصابان در مقابل قصابی ها و مرکز شهر توریستی بسطام که باعث نارضایتی مردم شده بود به این پایگاه خبری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار پایگاه خبری نسل شاهوار در پیگیری این مطلب با رئیس دامپزشکی شاهرود و شهردار بسطام تماس تلفنی برقرار کرد.

رئیس دامپزشکی شاهرود جواب تلفن نمی‌دهد 

رئیس دامپزشکی شاهرود در اولین تماس تلفنی خبرنگار نسل شاهوار اعلام کردند که "در جلسه هستم و یک ساعت دیگر تماس بگیرید" اما بعد از چندین مرحله تماس از سوی خبرنگار ما در ساعت اعلام شده وی پاسخگوی تلفن خود نبودند.

مهم ترین دلیل تعطیلی کشتارگاه بسطام عدم وجود دستگاه پیش سردکن اعلام شد

علی یعقوبیان شهردار بسطام در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به تعطیلی کشتارگاه بسطام گفت: ایراداتی از سوی دامپزشکی استان به کشتارگاه بسطام وارد شد که به شهرداری اعلام نشده بود، این ایرادات در جلسه شورای تامین استان سمنان مطرح و مصوبه آن تعطیل شدن کشتارگاه بسطام بود.

وی اظهار کرد: ناگفته نماند که ایرادات و شکایاتی نیز در دادگاه از سوی دامپزشکی درباره کشتارگاه بسطام مطرح شد اما بر اساس مستندات موجود و بازرسی کارشناسان مربوطه کشتارگاه مشکل بهداشتی نداشت و دعوی رد شد.

شهردار بسطام افزود: با پیگیری های فراوان از سوی شهرداری بسطام در نهایت دامپزشکی 40 مورد ایراد کشتارگاه بسطام را اعلام کرد که هیچ یک از موارد مشکل بهداشتی نبود و مهم ترین مساله عدم وجود پیش سردکن در کشتارگاه بسطام بود.

یعقوبیان با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمانکار در خصوص خرید و نصب پیش سردکن بیان کرد: پیمانکار قول مساعد داده است که تا 15 آذرماه پیش سرد کن در محل کشتارگاه نصب کند و در جلسه ای با معاون سیاسی استاندار سمنان داشتیم نیز بیان شد که بعد از نصب پیش سرد کن دستور بازگشایی کشتارگاه بسطام را خواهند داد.

وی عنوان کرد: نظارت بر کشتار در کشتارگاه ها با دامپزشکی است و نگهداری و امور خدماتی بر عهده شهرداری هاست و دستورالعمل است که کشتارگاه ها باید خارج از محدوده خدماتی و حریم شهرها باشند.

شهردار بسطام در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: قرار شد تا بعد از نصب پیش سرد کن کشتارگاه باز باشد و مابقی ایرادات مرحله به مرحله رفع شود تا شاهد ذبح گوسفندان در خیابان یا منازل نباشیم که هم مشکل بهداشتی داشته باشد و هم خدمات و نظافت را به شهرداری تحمیل کند.

یعقوبیان با بیان اینکه بعد از تعطیلی کشتارگاه تنها دو روز ذبح گوسفندان در مقابل قصابی ها و مرکز شهر انجام می شد، گفت: با قصاب های سطح شهر صحبت و آنها را متقاعد کردیم که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی ذبح گوسفندان در کشتارگاه شاهرود انجام شود هر چند که کشتارگاه شاهرود وضعیت نامطلوب تری دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تندرستی شاهرود

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جاده تندرستی یا همان جاده سلامتی در ارتفاعات مشرف به شاهرود قرار گرفته است. در این منطقه اغلب خانواده‌ها و ورزشکاران حضور پیدا می‌کنند. جاده تندرستی به بام شاهرود هم معروف است.

حضور حیات وحش همچون قوچ و میش در این جاده، زیبایی خاصی پدید آورده و گردشگران زیادی را جذب کرده است.

کد خبر 6096573

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • جاده تندرستی شاهرود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود