Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان مک‌کین در بیانیه‌ای جانبدارانه مدعی شد: با کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس، جمهور پیشین یمن اوضاع این کشور پیچیده‌تر می‌شود. "ایران و حوثی‌ها پشت این مسائل هستند و به صلح در یمن اهتمامی ندارند". مرگ صالح هر راهکاری را برای یمن تعطیل می‌کند. "بلندپروازی‌های ایران در منطقه باعث خشونت بیشتر و ایجاد بحران انسانی بزرگ در یمن شده‌ است!"
 وی از حامیان عبدالله صالح خواست به مبارزه با حوثی‌های یمن و حل سیاسی بحران این کشور ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، یکی از مسئولان دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود گفت، ایالات متحده از همه طرف‌های یمنی می‌خواهد برای احیای مذاکرات سیاسی با هدف پایان جنگ در یمن اقدام کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی

اساتید بسیجی سراسر کشور از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین حمایت و خواستار خاتمه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نشست وبیناری بیش از 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور با حضور  محمدرضا مردا‌نی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد. 

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر  و تاکید شد: ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم.

در این بیانیه آمده است: 

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می‌کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می‌باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسانهای آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگهای خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده‌اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشیم.

همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می‌دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبشهای  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیستهای ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است. ان شاء الله

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • غرب تحمل افزایش روابط ایران با همسایگان را ندارد
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم