Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:25:20 GMT

جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۲۶۴۲

جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برپایی مراسم جشن در حرم رضوی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در ویژه برنامه شب میلاد برنامه‌های متنوعی در قالب اجرای سرود، مدیحه‌سرایی و سخنرانی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، در این شب حجت‌الاسلام دکتر سعدی با موضوع امت واحده از نگاه قرآن و اهل بیت(س) سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه شعرخوانی توسط مداح اهل بیت آقای غفورزاده و اجرای سرود و همخوانی توسط گروه شعاع خورشید در این رواق برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی اضافه کرد: محفل قرآنی ویژه این ایام با حضور قاریان، اساتید و حافظان بین‌المللی و کشوری از ساعت 21 برپا می‌شود، همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان پرسمان دینی با موضوع وحدت امت امشب و فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) و رواق دارالحجه برگزار خواهد شد.

حسینی به برنامه‌های روز میلاد پیامبر(ص) اشاره و بیان کرد: این برنامه از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی(ره) برپا می‌شود و حجت‌الاسلام دکتر سعدی به سخنرانی می‌پردازد، همچنین تعدادی از مداحان به شعر خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی