Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: میران کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 22 درصدی مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به عملکرد تعزیرات حکومتی در هشت ماهه سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری 3 هزارو 135 پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان زنجان شده که 3 هزارو 241 پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای رسیدگی به پروندها در حوزه کالا و خدمات،قاچاق کالا و بهداشت بیش از 100 درصد است، ابراز کرد: جریمه متخفان جمعاً در هشت ماهه سالجاری 683 میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه 712 محموله کالای قاچاق در سالجاری توقیف شده است، عنوان داشت: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان مربوط به پوشاک با 200 محموله بوده است.

ممیزی با بیان اینکه عدم درج قیمت،عدم صدور فاکتور و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیشترین تخلف واحد های صنفی در استان بوده است، ادامه داد: حکم نصب چهار فقره پارچه محکومیت به مدت یک هفته در استان صادر و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش قاچاق کالا 500 حکم ضبط کالا به نفع دولت صادر شده است، اضافه کرد: در هشت ماهه سالجاری 32 خودروی حامل کالای قاچاق به نفع دولت ضبط شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه 35 محموله آرایشی بهداشتی طی سالجاری در استان زنجان معدوم شده است، تصریح کرد: یک مورد تعطیلی موسسه غیر مجاز طب سنتی در استان زنجان انجام شده است.

ممیزی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سالجاری 2 هزارو 860 مورد حکم جزای نقدی در استان صادر شده است، افزود:میزان محکومت در بخش قاچاق کالا بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی از افزایش 22 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان ساخت: کالا های کشف شده در استان زنجان به صورت جاساز و با ارزش زیاد بوده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج