Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:00:03 GMT

تيزر فيلم سينمايى «آپانديس» رونمايى شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۴۴۱۲

تيزر فيلم سينمايى «آپانديس» رونمايى شد

خبرگزاری شبستان: تيزر فيلم سينمايى «آپانديس» به كارگردانى حسين نمازى و تهيه كنندگى مقصود جبارى رونمايى شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومى اين فيلم، با نزديكى به آغاز اكران «آپانديس» به كارگردانى حسين نمازى و تهيه كنندگى مقصود جبارى در سينماهاى كشور، تيزر اين اثر رونمايى شد.اين فيلم با بازى آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، محمدعلی کیانی، مرجان مومنی، جمشید بهادری، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، محسن عیدی، پگاه پورضرابیان، علی مهربانی، اشکان نجاتی، بهرام نوری گندم آباد ، سحر مهرانی، صحرا اسداللهی، حمیرا مهدوی، شیوا سرمست، نیوشا عبدالرحیمی با حضور سیمون سیمونیان از ٢٢ آذر روى پرده سينماها خواهد رفت و پيش بينى مى شود مورد استقبال مخاطبان قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«آپانديس» از فيلمهاى مورد توجه منتقدان سينمايى در چند جشنواره داخلى از جمله جشنواره جهانى فيلم فجر و همچنين برنده جايزه بهترين فيلمنامه از چهل و يكمين جشنواره جهانى فيلم مونترال كانادا است كه به روايت يك ماجراى اجتماعى مى پردازد.

سينما آزادی، پرديس کورش، پرديس مگامال، پرديس زندگی، ارگ تجریش، اریکه ایرانیان، سينما ایران، پرديس چهارسو، سينما جوان، سينما سپیده، عصر جدید، پرديس کیان، پرديس تماشا، پرديس راگا و پرديس ملت، تعدادى از سینماهای نمایش دهنده فیلم «آپانديس» هستند كه با برخوردارى از فيلمنامه و داستانى متفاوت،اكران خواهد شد.

پخش اين فيلم در سينماهاى كشور برعهده «خانه فيلم» است.

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه‌کننده: مقصود جباری، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید: محمدعلی کیانی،  طراح چهره پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، آهنگساز: پيام آزادى، مدیر برنامه ریزی: سعید ریاحی فر، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس:حسن شجاعی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مشاور رسانه ای: ميثم محمدى.

پایان پیام/425

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. این مسیر ریلی _تونلی از آن جهت حائز اهمیت است که با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود. در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است اما مسیر و محل ایستگاههای آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کند.

عملیات توسعه شرقی خط ۲ مترو شروع و حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوزهای لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی های لازم جهت ایجاد دیگر مدهای حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی های صورت گرفته تایید شود، می توان به راه اندازی سایر سیستم های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم تدابیری اندیشید.

کد خبر 848739 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۲ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • ببینید| رازگشایی جنجالی پردیس پورعابدینی از سیمرغی که حسش به آن هیچی بود
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود