Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. در این دوره 12 شامل 3 تیم از ایران و 9 تیم از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان حضور دارند.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بیمه رازی که پیش از این، قهرمانی دو دوره متوالی باشگاه های جهان سال‌های 2014 و 2015را در کارنامه خود دارد و در دوره قبلی نیز به مقام نایب قهرمانی جهان نائل شده است اصلی ترین شانس قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزادکاران تیم کشتی بیمه رازی در این مسابقات عبارتند از:

وزن 57 کیلوگرم: یونس سرمستی (قهرمان جوانان جهان)

وزن 61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور (نایب قهرمان جهان – 2 سال)

وزن 61 کیلوگرم: ایمان صادقی (قهرمان جوانان جهان – 2 سال)

وزن 65 کیلوگرم: میثم نصیری (قهرمان آسیا)

وزن 70کیلوگرم: سید احمد محمدی (نایب قهرمان جهان)

وزن 70 کیلوگرم: حامد رشیدی (سوم آسیا)

وزن 74 کیلوگرم: ختیک تسابولوف (قهرمان جهان)

وزن 79کیلوگرم: انور گدویف (نایب قهرمان المپیک)

وزن 79 کیلوگرم: بهمن تیموری (سوم آسیا)

وزن 86کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی (قهرمان جوانان جهان)

وزن 86 کیلوگرم: کامران قاسم‌پور (قهرمان کشور)

وزن 92 کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله‌اف (قهرمان جهان و المپیک)

وزن 97 کیلوگرم: مجتبی گلیج (قهرمان جوانان و امیدهای جهان)

وزن 125 کیلوگرم: یدالله محبی (قهرمان آسیا)

وزن 125 کیلوگرم: کمیل قاسمی (قهرمان جهان و المپیک)

تیم بیمه رازی قهرمان دو دوره نخست جام باشگاه‌های جهان مدعی جدی این رقابت‌هاست و با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد به دنبال نگهداشتن جام قهرمانی در ایران است.

تماشای چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در روزهای 16 و 17 آذرماه در سالن 12هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود برای علاقمندان رایگان است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری باهدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری است، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. کلیه بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

همچنین اطلاعات کامل برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6090092 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد