Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در بازی فردا یک حریف قدر از لیگ ایران مقابل ما قرار می گیرد. تیم پرسپولیس در این ۲ سال با کیفیت ترین تیم دهه اخیر ایران بوده و برانکو تقریبا با ترکیب هماهنگ بازیکنانش را به زمین می فرستد و دستش باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در این چهار هفته به دلیل نتایج‌مان سرخورده شده‌ایم

وی افزود: بازیکنانم سرشار از انگیزه هستند تا فردا مقابل پرسپولیس بازی کنند ما چند هفته است که نتیجه نگرفتیم و این مسئله باعث شده تا بازیکنان‌مان کمی سرخورده شوند اما برای بازی هجومی مقابل پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنیم. ما در چهار بازی نتیجه نگرفتیم و بازیکنانم کلافه شده‌اند. اما با حمایت‌ هواداران می‌خواهیم آخر بازی جشن را به خانواده سپیدرود برگردانیم.

* وضعیت دو بازیکنم برای بازی فردا ۵۰-۵۰ است

سرمربی سپیدرود درباره وضعیت حسین ابراهیمی و امید سام‌کن اظهار داشت: این دو بازیکن تا این لحظه وضعیت‌شان ۵۰-۵۰ است اما امیدوارم با تلاش پزشکان تیم جزو بازیکنان حاضر در اردو قرار بگیرند.

* در این مدت به کی‌روش اعتماد کردیم و از این اعتماد ضرر ندیدیم

نظرمحمدی درباره برنامه کی‌روش برای آماده‌سازی ملی‌پوشان و اینکه بازیکنان یک روز و نیم بعد از هر بازی در اختیار تیم ملی قرار بگیرند، اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم این کار بازیکنان را دچار مشکل کند چون در نیم فصل دوم هرچه به انتهای فصل نزدیک‌تر شویم انرژی بازیکنان کمتر می‌شود. از طرفی در فصل بارش قرار داریم و بدن‌ها فرسوده می‌شود اما زمان ثابت کرده که ایده‌های کی‌روش به سود فوتبال ما بوده و باید با او همکاری کنیم. گروه ما در جام جهانی سخت است و بیش از پیش نیاز به هماهنگی بازیکنان وجود دارد. الان نه به صورت روزانه بلکه به صورت ساعت به ساعت باید بازیکنان ایده‌های کادر فنی را در اختیار بگیرند. چون دیر هم شده است ما در این هفت سال به کی‌روش اعتماد کردیم و از این اعتماد ضرری نکرده‌ایم.

* درباره مدیریت بعد از بازی صحبت می‌کنم

وی درباره خریدار جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت:‌الان در این باره صحبت نمی‌کنم و بعد از بازی در باره آن حرف خواهم زد.

602

فوتبال باشگاه پرسپولیس ایران سپید رود لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران