Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنها ورود امیر قطر به کویت تایید شده برخی منابع دیپلماتیک و اطلاع‌رسانی کویت پیش‌بینی کردند، اختتامیه اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس به جای چهارشنبه امروز (سه‌شنبه) باشد. در حالی که سطح نمایندگی کشورها نیز به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امارات اعلام کرد، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه این کشور در اجلاس سران شورا شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست هیئت عربستان را هم عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان برعهده دارد.

یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد، اختلاف نظر بین دیدگاه‌های کشورهای عضو شورا بر سی‌ و ‌هشتمین اجلاس سران سایه افکنده است.

به گفته این منبع، شیخ هیثم بن طارق آل سعید، ریاست هیئت عمان و شیخ محمد بن مبارک آل خلیفه، معاون نخست وزیر بحرین ریاست هیئت این کشور را برعهده دارد.

این منبع افزود، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تنها کسی است که در سطح سران در این نشست شرکت می‌کند به اضافه امیر کویت که میزبان این نشست است.

امیر قطر امیدوار است اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس تصمیمات این اجلاس به حمایت از ثبات منطقه بینجامد.

منابع رسانه‌ای و ناظران معتقدند، اختتامیه اجلاس سران شورا که قرار بود، فردا باشد اما به دلیل اختلافات در شورا درباره ادامه بحران با قطر امروز خواهد بود.

این منابع افزودند، کشته شدن علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن نیز به اختلافات دامن زده است. به طوریکه این اختلافات در نشست وزیران خارجه در روز گذشته هم مشهود بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش