Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:06:00 GMT

از قرعه ایران در جام جهانی لذت ببرید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۹۳۶۳

از قرعه ایران در جام جهانی لذت ببرید

به گزارش ایلنا، ایران حالا در محاصره دو ابرقدرت فوتبال و یک تیم شاداب و مرموز قرار گرفته و تمامی رویاپردازی‌ها و پیش بینی‌های خوش خیالانه سابق رنگ باخته. بی تردید در این گروه ایران روی کاغذ هیچ بختی برای صعود ندارد و از همین حالا بنگاه‌های شرطبندی رتبه چهارم گروه B را برای ایران رزرو کرده‌اند اما فوتبال چیزی فراتر از آمار و اعداد و پیش بینی‌های کاغذی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان توصیه ساده ژاوی هرناندز مهندس سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به فوتبال ایران جالب و البته راه گشا است.

ژاوی که در السد با مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایران همبازی است و دست بر قضا با گنجی رابطه صمیمانه‌ای دارد، بعد از همگروهی تیم ملی کشورش با ایران به مرتضی تاکید کرده تیم ایران از فرصتی که به دست آمده به خوبی استفاده کند و مقابل اسپانیا از فوتبال لذت ببرد.

یک توصیه ساده انگارانه که در عین سادگی‌اش نکته آموزنده‌ای در دل خود دارد.

یکی از رموز موفقیت در زندگی و پیشرفت، بی تردید لذت بردن از آن است. آنچه در ضرب المثل‌های عامیانه پارسی با جمله «بخند تا دنیا به رویت بخندد» از آن یاد می‌شود. بی تردید هدفگذاری برای لذت بردن از جشنواره بزرگی چون جام جهانی فشار را از روی شانه‌های پسران کی روش برمی دارد و بستری را فراهم می‌کند تا آنها فارغ‌البال و بدون هیچ استرسی خود را مهیای مبارزه با غول‌های فوتبال و لذت بردن از جام جهانی کنند. این اتمسفر بی تردید بهترین فرصت برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل و سقف توانایی‌ها برای جام جهانی است و در چنین شرایطی می‌توان به ارائه یک نمایش دلپذیر برابر غول‌ها دل بست. فراموش نکنید که روی نیمکت ایران کارلوس کی روش نشسته که استاد شعبده بازی و تاکتیک است و می‌تواند با سلول‌های خاکستری‌اش طرحی بریزد که بتوان غول‌ها را به بند کشید. آنچه لذت از جام جهانی را دوچندان و توام با شگفتی می‌کند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است