Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ عبدالرزاق آخوند رهبر، ظهر امروز در سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای عمل به رهنمود‌های امام خمینی (ره) حرکتی در ایران شکل گرفت که شعله‌های این حرکت عظیم تمام جهان اسلام را در برگرفت.

وی گفت: موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران هم اکنون کشور‌های منطقه را در برگرفته است و این امر موجب نگرانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی اهل سنت کشور افزود: در این شرایط جهان اسلام برگزاری کنفرانس وحدت بسیار لازم و ضروری است زیرا دانشمندان و علمای جهان اسلام را دور هم جمع آورده است تا برای آینده امت اسلامی و تقویت پایه‌های وحدت تصمیم گیری کنند.

آخوند رهبر گفت: امت اسلامی به عنوان یک زنجیره به هم پیوسته هستند که اگر یکی از حلقه‌های این زنجیره بگسلد نمی‌توانیم به استحکام این زنجیره امیدوار باشیم لذا انتظار می‌رود علمای جهان اسلام با رونشگری‌های خویش بر تقویت پایه‌های وحدت در جامعه نقش آفرینی نمایند.

وی افزود: آشناکردن عامه مردم با مبانی هویت بخش اسلامی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایفا می‌کند و تا زمانی که علمای اسلامی نقش محوری خویش را ایفا کنند توطئه‌های جبهه استکبار یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

امام جمعه آق قلا در بخشی دیگر از سخنان خود به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشور‌های سوریه و عراق و نابودی حکومت داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: نقش محوری جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان جبهه مقاومت در خلق این پیروزی‌ها بسیار کلیدی و مهم بود و می‌توان گفت که این پیروزی‌ها نتیجه حفظ شعائر الهی و زنده بودن آموزه‌های ناب اسلامی در بین رزمندگان جبهه مقاومت بود.

آخوند رهبر نابودی توطئه داعش و پیروزی‌های جبهه مقاومت را ثمره عمل به منویات آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) عنوان کرد و افزود: امیدواریم روز به روز بر تقویت ارتباطات علمای جهان اسلامی افزوده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد