Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@03:59:16 GMT

افشای جزئیات پیشنهاد نجومی شیخ منصور به مسی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۰۹۴۱۴

افشای جزئیات پیشنهاد نجومی شیخ منصور به مسی

به گزارش "ورزش سه"، جولای امسال بود که بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد مسی داد و شبکه TV3 بارسلون نیز گزارشی ویژه در این زمینه پخش کرد. همه در انتظار بودند که پس از بازگشت کاروان بارسا از تور آمریکا، مسی در یک نشست ویژه کنار رئیس بارسلونا قرارداد را امضا کرده و عکسی رسمی با وی بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی بعد فاش شد که قرارداد مسی توسط پدر او امضا شده و مسی امضای نهایی را نزده است. سرانجام دو هفته پیش بود که فوق ستاره آرژانتینی قراردادی جدید با بارسلونا تا 2021 امضا کرد؛ قراردادی که با تایید خود باشگاه متفاوت با قرارداد تابستانی بود.

 

 مارکوس لوپز، خبرنگار نشریه مارکا امروز فاش ساخت که چرا این همه تاخیر در تمدید قرارداد مسی به وجود آمده بود.

همه چیز به باشگاه سیتی و پیشنهاد نجومی شیخ منصور، مالک اماراتی این باشگاه بر می گردد. او که همواره در رویای جذب مسی به سر می برد، چندی پیش پیشنهادی به مسی ارائه داد که به نظر ردنکردنی می رسید. 50 میلیون یورو حقوق خالص در سال به علاوه 100 میلیون یورو پاداش برای پیوستن به سیتی. شیخ منصور همچنین وعده داده بود که هرگونه مشکل مالیاتی و غیره برای مسی و خانواده اش را نیز باشگاه سیتی تقبل خواهد کرد.

این پیشنهاد نه یک شایعه که یک واقعیت بود و پپ گواردیولا هم در آن نقشی نداشت. شیخ منصور خود اصرار به جذب مسی داشت و حاضر بود هر رقمی برای این انتقال هزینه کند.

 

 مسی هرگز در این مورد اظهارنظر نکرد و پیشنهاد سیتی را بدون پاسخ گذاشت و البته حاضر به تمدید با بارسلونا نیز نمی شد.

این خبر به گوش بارتومئو(رئیس بارسلونا) رسید و او دریافت که قرارداد اولیه مسی که توسط پدر او امضا شده بود، تا چه اندازه ناقص است. باشگاه بارسلونا برای حفظ مسی و بی اثر گذاشتن پیشنهاد نجومی شیخ منصور، در نهایت حاضر شد دستمزد او را به 50 میلیون یورو در سال(برابر با پیشنهاد سیتی) افزایش دهد و رقم فسخ او را نیز به 700 میلیون یورو ارتقا داد(رقم فسخ قرارداد تابستانی 300 میلیون یورو بود).

 به این ترتیب مسی بار دیگر بیشترین دستمزد را در میان فوتبالیست ها دریافت می کند و از نیمار و رونالدو پیشی گرفت.  بارسلونا هم حالا با خیالی آسوده به سال های آتی فکر می کند و اطمینان دارد که چک هیچ شیخی نمی تواند مسی را از نوکمپ جدا کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده