Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: عده‌ای می‌گفتند که ولایتی پایه گذار مسابقه ندادن با اسرائیل بوده و من افتخار می‌کنم اگر پایه گذار این کار باشم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد تهران غرب در حال برگزاری است ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم علی الخصوص شهید مصطفی موسوی به تشریح تاریخچه 16 آذر پرداخت و گفت: این روز متعلق به مردم ایران است و روزی است که سه دانشجوی بزرگوار قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی در این تاریخ در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس و سفر نیکسون به ایران تظاهرات کردند امروز هم دنباله همین امر یعنی حمایت از منافع ملی و آرمان های ملت در صحنه های دفاع از حرم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: 16 آذر متعلق به کسانی است که از تمامیت ارضی و هویت دینی کشور دفاع می کنند برخی از افراد پیش از این می گفتند با داعش باید مذاکره کنیم و به جای آنکه از شهدای مدافع حرم تقدیر کنند آنها را شماتت می کردند در حالی که داعش توسط سردمداران امریکا به وجود آمده بود و با تکفیر سر جوانان را می برد و به زنان تجاوز می کرد و ویرانی به بار می آورد آیا می شود با آنها مذاکره کرد؟ باید به این افراد گفت تو که شجاعت نداری از جان، مال، ناموس و خانواده ات بگذری حداقل بنشین و خدا را شکر کن در کشوری هستی جوانانی به فکر ملت هستند و از آن حمایت می کنند.
ولایتی ادامه داد: با حمایت سردار سلیمانی توانستیم داعش را از بین ببریم ولی این راه ادامه دارد و زمانی که در مقابل تمامیت ارضی کشور ساکت بمانیم دشمنان ما مثل اختاپوس چنگک هایشان را روی کشور می اندازند. 
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد ادامه داد: همین امروز برخی ها چنان حرف می زنند انگار سخنگوی امریکایی هستند با وجود این که جمهوری خواه و دمکرات در کشور امریکا عوض می شوند اما صحنه همان صحنه است و دشمن همان دشمن است، انگلیس راهنمای امریکا در خاورمیانه است و امریکا هم چنان دنبال توسعه طلبی خودش است.
وی با اشاره به دفاع مقدس گفت: 8 سال جهاد و مبارزه در ایران بود تا توانستیم پیروز شویم و کشور حفظ شود برخی تکان نمی خوردند و تلاشی نداشتند و حالا نیز مقالات تضعیف کننده می نویسند و کسانی که از کشور دفاع می کنند را سرزنش می کنند.
ولایتی با اشاره به شهدای مدافع حرم و شهید موسوی گفت: جوانی که مکانیک می خواند و دلش نمی خواهد از زندگی جدا شود با این حال پای آرمان های انقلاب ماند و شهید شد شما خوبان دانشجویان و قشر آگاه باید تنویر افکار عمومی کنید بالاخره کسانی که عمرشان را در این راه گذرانده اند به شما از تجربیاتشان می گویند و بهتر است از آنها تبعیت کنید اما برخی فرصت طلب هستند و نمی خواهند کاری در جهت نظام که با خون ملت آبیاری شده کنند. به هر حال وظیفه ما روشن گری است.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور گفت: هر کس یک سلیقه سیاسی دارد و مجاز است در چارچوب نظام فعالیت کند دانشگاه آزاد متعلق به بیت المال است و کسی که باید هدایت آن را برعهده گیرد شخص مقام معظم رهبری است. البته برخی اشکالات در این دانشگاه وجود دارد اما همه با هم باید این مشکلات را مرتفع کنیم تا به بالا رفتن کیفیت دانشگاه کمک کنیم این دانشگاه ظرفیت ان را دارد که از همه دانشگاه های دولتی بالاتر باشد تا بتوانیم گوشه ای از اقتصاد مقاومتی را نیز بگیریم. 
وی با اشاره به اظهارات مکرون گفت: مکرون نوچه ترامپ است از طرفی وعده می دهد و می گوید می خواهیم توتال را برای ایران بفرستیم و ایرباس برای ایران بفرستیم اما پس از آنکه در باغ سبز نشان داد شروطی می گذارد با این عنوان که ایران نباید از خودش دفاع کند و نباید به مشکلات منطقه ای کار داشته باشد در پاسخ باید بگویم ما به منطقه کار نداشته باشیم یا امریکایی ها که در یک نیم کره دیگر هستند. 
ولایتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دست یاری دولت عراق را پس نزد و به آن کمک کرد و اجازه نداد تا یک حکومت دست نشانده امریکا روی کار بیاید و گرنه الان ابوبکر البغدادی در عراق حکومت می کرد و بیش از هزار و 200 کیلومتر مرز مشترک با ما داشت برخی نمی دانند یا تظاهر می کنند که ما در آنجا چه می کنیم.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد تصریح کرد: طی گفته یکی از سران ارتشی داعش تا 20 کیلومتری مرز ایران آمده بود و اگر خنثی نمی شد جنگی بدتر از هشت سال دفاع مقدس داشتیم و پرچم اسرائیل را در نزدیکی خودمان افراشته می دیدیم.
وی در پاسخ به اظهارات نتانیاهو درباره علیرضا کریمی توضیح داد: نتانیاهو دوره گرد هرزه گویی که اخیرا درباره کریمی نیز گفته که چرا کشتی نگرفته؟ دلیل آن مشخص است چون آنها در جایی قرار دارند که غصبی است و کریمی برای آن که به آرمان های انقلاب پشت نکند کشتی نگرفت. برای آنکه می خواست به انداره خودش هویت غاصبانه صهیونیست را نشان دهد. 
ولایتی در ادامه گفت: ایشان ارتباطاتی با دانشگاه آزاد دارد و همین جا می خواهم تا مشکلاتش را حل کنیم و علیرضا کریمی یکی از افتخارات ماست که از آرمان های ملی دفاع می کند.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: عده‌ای می‌گفتند که ولایتی پایه گذار مسابقه ندادن با اسرائیل بوده و من افتخار می‎کنم اگر پایه گذار این کار باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد