Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع حمایت از معلولین در کمیسیون مشترک به تایید رسیده و قرار است به صحن علنی مجلس بیاید.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ناهید تاج الدین در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های معلولین استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته معلولین قرار داریم و به اینکه معلولین نسبت با سایر مردم دارای شرایط خاص تری هستند به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به این عزیزان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه خوبی از دستاوردهای صنایع دستی برای معلولین در خیابان چهارباغ اصفهان راه اندازی شده است، تصریح کرد: ما به عنوان نماینده مردم تلاشمان این است تا در مباحث مربوط به قانونگذاری به این قشر توانمند از جامعه کمک کنیم که در این مورد اتفاقات بسیار خوبی نیز در حال رخ دادن در مجلس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون جامع حمایت از معلولین در کمیسیون مشترک به تایید رسیده و قرار است به صحن علنی مجلس بیاید. طی جلساتی  نیز که با خود معلولین برگزار کرده ام مهمترین خواسته آنها از من به عنوان نماینده تصویب همین لایحه بود که در حال پیگیری همین موضوع برای تصویب در مجلس هستیم.

وی اضافه کرد: هر چند نمی توان مشکلات این عزیزان را به طور کامل حل کرد اما تلاش ما این است قدمی هر چند کوچک برای معلولین برداریم. دغدغه این قشر از جامعه با اجرای قانون جامع حمایت از معلولین می تواند مشکلات این قشر را تعدیل کند.

تاج الدین با اشاره به برنامه های شهرداری برای مناسب سازی معابر شهری ویژه معلولین گفت: اقدامات مناسبی انجام و هزینه هایی  نیز برای این کار صورت گرفته است اما نیاز به نظارت بیشتر در این خصوص است، به طور مثال مناسب سازی و هزینه برای معلولین در مترو صورت گرفته اما آنطور که باید قابل استفاده این قشر توانمند نیست.

وی با بیان اینکه ما انتظار ویژه ای داریم، تاکید کرد: زمانی که با تهران مقایسه می کنیم می بینیم شهرداری تهران تسهیلاتی را برای معلولین قائل شده که در اصفهان وجود ندارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند