Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - سرمربی استقلال خوزستان گفت: کولیبالی و سابا تابادزه بازیکنان تیم در نیم فصل می‌خواهند به کشورهای‌شان بروند ولی ما پول نداریم که به آنها بدهیم، شرمنده بازیکنان هستم و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست یک گله تیمش برابر صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین دوره مربیگری ویسی در استقلال خوزستان بود. پیش از این او توانسته بود این تیم را در لیگ پانزدهم قهرمان ایران کند.
ویسی در نشست خبری پس از بازی نفت آبادان که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود، گفت: ما در این بازی چند موقعیت داشتیم ولی این که ضربات نهایی ما به سمت چارچوب زده نمی‌شود واقعا متعجبم. بازی بحث فنی زیادی نداشت و متاسفم که باختیم.
وی بیان کرد: دوست داشتم با پیروزی استعفا دهم ولی فوتبال است و اکنون پس از این باخت استعفا می‌دهم. البته دلیل استعفای من این شکست نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از آقای موسوی مالک باشگاه تشکر می‌کنم، ‌او زحمات زیادی کشیده است و من با وی رابطه دوستی خوبی دارم ولی دیگر کشش ندارم و نمی‌توانم با این مشکلات ادامه دهم و به همین دلیل استعفای خودم را اعلام می‌کنم.
ویسی خاطرنشان کرد: به دلیل این که ما پولی نداریم، کولیبالی و سابا تابادزه بازیکنان تیم در نیم فصل می‌خواهند به کشورهای‌شان بروند ولی ما پول نداریم که به آنها بدهیم، شرمنده بازیکنان هستم و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.
وی بیان کرد: به خاطر مردم خوزستان آمده بودم و اگر من و چند نفر دیگر پشت تیم نبودیم تیم منحل می‌شد. من از تیر ماه کارم را آغاز کردم ولی تاکنون که پنج ماه می‌گذرد یک ریال هم دریافت نکرده‌ام. بحث مالی را مطرح نمی‌کنم و باید بگویم با چنین شرایطی و بدون امکانات، کار کردن امکان‌پذیر نیست.
43 43

کلید واژه‌ها : استقلال خوزستان - عبدالله ویسی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)