Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - 250 نفر در جاده های استان کردستان در هفت ماه (اول فروردین تا پایان مهر) از سال جاری بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی پزشکی قانونی کردستان اعلام کرد میزان تلفات بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال گذشته 236 نفر بود که امسال رشد 9.5 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، از 250 نفری که امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند، 204 نفر مربوط به تصادفات برون شهری، 30 نفر مربوط به تصادفات درون شهری و 16 نفر دیگر نیز در جاده های روستایی بوده است.
این در حالی است که از 236 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل، 182 نفر مربوط به تصادفات برون شهری، 33 نفر درون شهری و21 نفر در جاده های روستایی بوده است.

** مرگ 19 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر
روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی کردستان در ادامه خبر از مرگ 19 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان طی سال جاری داده شده است.
این افراد در هفت ماه منتهی به مهر امسال جان خود را از دست دادند که نسبت به 26 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل، این آمار کاهش 9.2 درصدی را نشان می دهد.
از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر امسال 17 نفر مرد و 2 نفر زن بودند این در حالی است که از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر مدت مشابه سال گذشته، 22 نفر مرد و چهار نفر دیگر زن بودند.

** مراجعه بیش از هفت هزار نفر به مراکز پزشکی قانونی بخاطر نزاع و درگیری
بنابر همین گزارش در هفت ماه منتهی به مهر امسال هفت هزار و 64 نفر بخاطر نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کردند که نسبت به 6 هزار و 801 نفر مدت مشابه سال قبل، رشد 3.9 درصدی داشته است.
از کل مراجعه کنندگان امسال پنج هزار و 191 نفر مرد و یک هزار و 873 نفر دیگر زن بودند این در حالی است که از کل مراجعه کنندگان مدت مشابه سال گذشته، چهار هزار و960 نفر مرد و یک هزار و 841 نفر دیگر زن بودند.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است