Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در دیدار با سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: شکل گرفتن انقلاب به خاطر معرفی کردن دین پیامبراکرم(ص) به تمام دنیا بود و اگر انقلاب دشمن‌ستیز و استکبارستیز است به خاطر جایگاه ولایت در متن انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر در دفاع مقدس چیزی به عنوان ولایت نبود این حماسه بزرگ خلق نمی‌شد و با مطالعه‌ی وصیت‌نامه شهدا درمی‌یابیم که آن عزیزان بر ولایت و اطاعت از رهبری تاکید فراوان داشته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی استان ایلام با بیان اینکه یکی از افرادی که در حفظ آثار شهدا پیشقدم بودند مقام معظم رهبری است و تاکید دارند که "زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها کمتر از شهادت نیست" که این مهم وظیفه‌ی همه‌ی ما را بیشتر می‌کند.

مرادبیگی با اشاره به شهادت 5 هزار طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز روحانیت با حضور فعال در اردوهای راهیان‌نور به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ  شرف‌‌بیانی هم در این دیدار اظهار کرد: تدبیری در بنیاد حفظ آثار در نظر گرفته شده تا حضور روحانیت در تبیین معارف دفاع مقدس به خوبی دیده شود.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس آماده است تمام امکانات خود را در اختیار حوزه علمیه قرار دهد و بتوانیم از پتانسیل روحانیت استفاده کنیم.

در پایان این دیدار بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تفاهم نامه همکاری امضاء شد. 

 

انتهای پیام/ع

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین مدیریت حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان