Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اتلتیکو مادرید گفت این ناکامی فاجعه نیست و تیمش شرایط خوبی دارد. 

طرفداری - اتلتیکو مادرید پس از آنکه در سال های 2014 و 2016 به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسیده بود، امسال با تساوی 1-1 مقابل چلسی در دیدار آخر مرحله گروهی، از گردونه رقابت ها حذف شد. دیگو سیمئونه پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما قدرتمان را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آخرین لحظه رقابت کردیم. از در ابتدا چهار امتیاز به دست آوردیم اما چهار امتیاز مهم مقابل قره باغ از دست دادیم. 

پس از آنکه رم موفق به گلزنی شد، چه احساسی داشتید؟

با وجود آنکه می دانستیم رم در حال پیروزی است، تا آخرین لحظه جنگیدیم. ما خودمان را با فکر اینکه ممکن است در مرحله حذفی حاضر نباشیم، آزار ندادیم و فقط رو به جلو نگاه کردیم. این تفکر برای تیم ما یک قدم رو به جلو است. 

اوبلاک در این بازی فوق العاده بود؟

او دروازه بان بزرگی است. تلاش های او و تیم باعث شد ما به خودمان باور داشته باشیم. حالا باید به لیگ اروپا و بازی بعدی در لالیگا فکر کنیم. 

رم تیم بهتری بود یا شما؟

آنها امتیازات بیشتری کسب کردند اما نمی توانیم بگوییم بدتر از رم بوده ایم. ما در دو بازی مقابل رم نسبت به قره باغ امتیازات بیشتری کسب کردیم. حذف آزاردهنده است زیرا فوتبال یک ورزش فوق العاده است. ما مقابل تیم صدرنشین بیشتر از تیم قعرنشین امتیاز گرفتیم. به دنبال بهانه نیستیم. در قبال این حذف مسئول هستیم. مقابل قره باغ در استادیوم خودمان بیش از 10 موقعیت عالی داشتیم اما گل نزدیم. من سعی می کنم باور منفی را از تیم دور کنم و تلاش کنیم تا در لالیگا، جام حذفی و لیگ اروپا به تلاشمان ادامه دهیم. 

چگونه به تیمتان روحیه می دهید تا در لیگ اروپا بازی کنند؟

همانطور که برای جام حذفی و حتی بازی های دوستانه آنها روحیه دارند. ما با پوشیدن پیراهن اتلتیکو مادرید انگیزه می گیریم. با عناوین ایجاد انگیزه نمی کنیم. 

آیا این یک ناکامی بزرگ است؟

نه اینطور نیست. فاجعه رخ نداده است. چنین چیزهایی در فوتبال پیش می آید. هواداران ما باید بدانند که تیم ما تسلیم نشد. ما با افتخار بازی کردیم و سال فوق العاده ای در پیش داریم. سخت است با حذف ذر لیگ قهرمانان مواجه شوید اما هواداران باید بدانند که شرایط ما خوب است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟

طبق اعلام مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، تعداد مجوز‌های کاغذی که تا روز چهارم اردیبهشت ماه به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۲۷ هزار و ۶۳۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۰۱ هزار و ۵۰۱ مجوز است.

همچنین، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین میزان تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا را انجام داده‌اند. در استان لرستان ۲۱ هزار و ۹۵۷ مجوز، گیلان ۳۱ هزار و ۳۹۰ مجوز، چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۷۷۶ مجوز و خراسان جنوبی ۶ هزار و ۵۰۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

با این حال، در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

کدام دستگاه‌ها صدر نشین هستند؟

گفتنی است؛ بررسی آمار تبدیل مجوز‌های کاغذی در دستگاه‌ها، نشان می‌دهد چهار دستگاه برتر در این رتبه بندی به ترتیب سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و سازمان نظام پزشکی هستند. در هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۳.۹ درصد، ۱۴.۴ درصد، ۸.۳ درصد و ۲.۸ درصد از مجموع مجوز‌های کاغذی صادره به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمات دولتی ارائه نمی‌دهند. بنابراین، آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی qr.mojavez.ir ثبت نشده است، می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد