Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينکه جشنواره ترنم آسماني قدم‌ مبارکي در جهت ترويج قرآن و عترت(ع) است، گفت: قرآن و عترت طاهره(ع) به عنوان شناسنامه فرهنگي ماست. معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينکه جشنواره ترنم آسماني قدم‌ مبارکي در جهت ترويج قرآن و عترت(ع) است، گفت: قرآن و عترت طاهره(ع) به عنوان شناسنامه فرهنگي ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالهادي فقهي‌زاده در آيين اختتاميه دومين جشنواره سراسري آواها و نغمات ديني آيات "ترنم آسماني" ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت پيامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: حضرت محمد(ص) تنها کسي بود که در جهان خلقت تاج "رحمت للعالمين" بر سر نهاد.
وي افزود: جشنواره سراسري ترنم آسماني با هدف تقويت گفتمان قرآن و عترت(ع) در قالب هنرهاي آوايي و نغمه‌اي برگزار شد و هدف مشترک ما در اقصي نقاط جهان اسلام ترويج تبليغ روزآمد و صحيح آرماني است که مي‌خواهد آيات قرآني و آموزه‌هاي ناب عترت را با جان، دل، انديشه، زبان و ذهن جوانان و پيران مسلمان آشناتر کند و اين جشنواره بدون شک در دستيابي به اين هدف موفق عمل کرده است.
وي افزود: اين آيين اختتاميه محصول چند هزار ساعت تلاش مخلصانه معلمان، استاتيد مربيان مخلص کشور است و ارزش اين مراسم هرگز قابل وصف نيست.
فقهي‌زاده گفت: در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي حمايت خالصانه و بدون‌چشم‌داشت از جشنواره سراسري "ترنم آسماني" بر خود مي‌باليم و مفتخريم که خادمانِ خادمان قرآن و عترت هستيم.
وي گفت: از خداوند منان خواستاريم که به اين گام‌هاي ارزشمند برکت بدهد و همه بتوانيم در کنارهم، قرآن را از لابه‌لاي سطوح به فرهنگ انديشه‌اي و رفتاري خود راه دهيم.
معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان کرد: اگر هزاران شهيد داده‌ و مجاهدان بسياري در عرصه‌هاي گوناگون علمي و جهاد في سبيل‌الله خون خود را نثار کرده‌اند، براي تعالي قرآن و عترت طاهره(ع) بوده است.
وي تاکيد کرد: اميد است که انقلاب اسلامي ايران به برکت اين انگيزه‌هاي پاک بيش از پيش ببالد و بتواند خدمات مقدسي براي قرآن و اهل بيت(ع) ارائه کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد