Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه شورای قرآن و عترت استان اردبیل با حضور اعضا و مدیر کل پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در محل دبیر خانه هیات امنا تشکیل شد.

به گزارش حبرنگار آنا، مدیر کل پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «برای تدوین کتاب جدید آموزش قرآن کریم، مصمم هستیم نظرات همه استادان قرآن را مد نظر قرار دهیم و البته از نظرات استادان و صاحب نظران استان اردبیل نیز قطعا استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

طالب تاش گفت: «هدف ما این نیست که بیشتر دنبال قواعد باشیم بلکه هدف ما این است که دانشجو در یک ترم بتواند با قرآن آشتی و انس پیدا کند و نیر بتواند روخوانی خود را تقویت کند.»

دبیر هیات امنای استان اردبیل نیز بیان کرد: «باید در تدریس قرآن دنبال این باشیم که در دانشجو رغبت، انگیزه و احساس نیاز ایجاد شود و در یک ترم فرصت را برای یادگیری آن بداند.»

دکتر اسحق رسولی افزود: «در پایان ترم باید نظرسنجی هم باشد تا بتوانیم آثار خروجی آن را بسنجیم و بر اساس آن برنامه ریزی قرآنی باشد.»

در این جلسه پس از بحث و گفتگو درباره موضوعات مورد نظر، استادان قرآن کریم نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

شورای قرآن و عترت استان اردبیل متشکل از دبیر هیات امنا، رئیس دبیرخانه هیات امنا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد، مسئولان کانون‌های قرآن و عترت و استادان درس قرآن کریم است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: در این دوره از آزمون، ۲۰ نفر از بانوان و ۶۰ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.   حجه الاسلام حسین مصلایی افزود: قبول شدگان تیرماه مصاحبه شفاهی خواهند داد که در صورت قبولی به آنها،مدرک سطح ۲ قرآن معادل لیسانس تقدیم خواهد شد.   وی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند

دیگر خبرها

  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود