Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار از کشف جسد بي جان يک دختر 25 ساله تهراني در حوالي روستاي چندآب خبر داد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار از کشف جسد بي جان يک دختر 25 ساله تهراني در حوالي روستاي چندآب خبر داد.
سرهنگ قرباني فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار در تشريح اين خبر گفت : با تماس مردمي با فوريتهاي پليسي 110 در روز پنجشنبه 9 آذر ماه مبني بر وجود جسد يک دختر جوان در مسير لوله گاز در حوالي روستاي چندآب ، اکيپي از ماموران و کارآگاهان پليس آگاهي به محل اعزام و موضوع را در دست بررسي قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قرباني ادامه داد : کارآگاهان پليس آگاهي در بررسي صحنه ، لوازمي را کشف کردند که بيانگر آدرس و مشخصاتي از اين دختر بود که با تماس با خانواده وي ، پدر اين دختر جوان به گرمسار فراخوانده شد.
وي افزود: با حضور پدر دختر و مشخص شدن وضعيت زندگي وي در تهران، تيمي از کارآگاهان با گرفتن نيابت قضايي به منزل مجردي اين دختر در تهران مراجعه کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در تحقيقات محلي پليس در محل زندگي وي مشخص شد، صاحبخانه وي که يک مرد جوان است و سابقه خوبي در محل ندارد با وي در ارتباط بوده و چند روز قبل در محل ديده شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار تصريح کرد : با بررسي بيشتر موضوع و تحقيقات در خصوص اين مرد جوان مشخص شد ، دو روز قبل از کشف اين جسد ، مرد جوان به گرمسار سفر کرده و سريعا به تهران بازگشته است.
سرهنگ قرباني با توجه به سفر اين مرد جوان به گرمسار گفت : با تکميل شدن اين اطلاعات و ادله ، با حکم مرجع قضايي ، در يک عمليات غافلگيرانه مرد جوان در مخفيگاه خود دستگير و در اولين بازجويي خود ارتباط با اين دختر را اعتراف کرد.
وي در ادامه افزود : مرد جوان در اعترافات خود گفت روز يکشنبه هفته گذشته با ورود به منزل مستاجر خود متوجه مي شود وي فوت کرده و به دليل ترس از اين موضوع، روز بعد جسد اين دختر را در صندوق عقب خودروي خود جاسازي کرده و در روستاي چندآب رها کرده است و از علت اصلي فوت وي خبر ندارد.
سرهنگ قرباني در پايان افزود : تحقيقات پليس درخصوص علت اصلي مرگ اين دختر جوان تهراني ادامه دارد و تا پايان تحقيقات اين مرد در بازداشت پليس قرار دارد.
رکنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرامت‌الله برومندی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

کد خبر 6097583

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • کاراکتر دختر کاپشن‌صورتی با گوشواره قلبی رونمایی شد
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر