Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@13:33:37 GMT

راهپیمایی گسترده در صنعاء در پی "پشت سرگذاشتن فتنه"

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۲۰۴

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم یمن و پلاکاردهایی، خاموش شدن فتنه در صنعاء و برخی دیگر از استان‌ها را به مردم یمن تبریک گفته و بر حمایت خود از مقاومت مردم و ناکام ماندن توطئه در این کشور که ثبات و گروه‌های مختلف در جامعه یمن را هدف قرار داده بود، تاکید کرده و شعارهایی در حمایت از آزادی فعالیت نیروی موشکی و حمایت از آزادگان و چهره‌های شریف یمن سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تظاهرات، رهبرانی از حزب کنگره مردمی سراسری نیز شرکت داشتند و آنها تاکید کردند که این توطئه همه گروه‌های یمنی را بدون استثناء هدف قرار داده بود.

زنان یمنی نیز به صورتی گسترده در این تظاهرات شرکت و تاکید کردند مردم در این فتنه پیروز شدند و در تمامی توطئه‌هایی که علیه یمن به راه می‌افتد نیز این یمن است که همواره پیروز می‌شود.

در همین حال، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در سخنرانی که در جمع تظاهرکنندگان داشت، گفت: مردم یمن توانستند توطئه را در هم شکسته و با یکدیگر متحد شوند.

علی الحوثی افزود: انسان‌های شریف در کنگره مردمی سراسری هنوز در یک جبهه در کنار ما علیه دشمن ایستاده‌اند.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با تاکید بر اینکه اکنون یمن جدیدی که بر تمامی توطئه‌ها غلبه کرده به وجود آمده است، خواستار پایبندی به تمامی توصیه‌ها و دستورات رهبری انصارالله مبنی بر عدم یورش به منازل مسکونی و یا تعرض به اشخاص شد.

وی افزود: سید عبد الملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله دهم ماه رمضان گذشته از خردمندان یمن برای تحقق وحدت دعوت به عمل آورد؛ اما حزب کنگره مردمی سراسری از دیدار با کمیته‌هایی که برای حل اختلافات تشکیل شده بود، خودداری کرد.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در ادامه تاکید کرد که جنبش انصارالله پیشتر به حزب کنگره مردمی سراسری هشدار داده بود که شرایط به سمت تنشی نظامی در حرکت است.

وی افزود: ما با تمامی امکاناتمان تلاش کردیم تا مانع از بروز توطئه‌ای علیه خود از خارج شویم، در درگیری‌های صنعاء برای برقراری آتش‌بس تلاش کردیم و تبلیغات صورت گرفته علیه خود را به چهره‌های شریف کنگره اطلاع دادیم.

علی الحوثی با تاکید بر اینکه جنبش انصارالله هرگز رویکرد انتقام‌جویانه‌ای نداشته، تصریح کرد: برخی از فرزندان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن از سوی جنبش انصارالله تحت درمان قرار دارند.

وی در پایان ضمن اعلام مخالفت با هرگونه حرکت احمقانه‌ای در مورد قدس توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از حامیان فلسطین خواست از مقدسات این سرزمین حمایت کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ایهود اولمرت»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت علیه نتانیاهو و جنگ غزه موضع گیری کرده است.

اولمرت در این ارتباط گفت: «ما از این جنگ پیروز خارج نخواهیم شد و باید خیابان‌ها را از تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو و همپیمانانش پر کنیم.»

ماه گذشته نیز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری جنگ در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بازداشت شده در غزه شد و تاکید کرد که در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بیشتر از ادامه این جنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد که نتانیاهو برای نجات اسرای اسرائیلی جنگ را ادامه نمی‌دهد، بلکه می‌خواهد خودش را نجات دهد.

اولمرت پیش از این نیز خواستار توقف جنگ غزه شده و تاکید کرده بود که این جنگ نمی‌تواند اهداف مشخص شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را محقق کند.

نخست وزیر اسبق اسرائیل در اظهارات پیشین خود رژیم صهیونیستی را در برابر یک دوراهی قرار داده و تاکید کرده بود که تل‌آویو یا با آتش بس و بازگرداندن اسرا از غزه از طریق انجام تبادل موافقت می‌کند یا باید بدون اینکه اهداف خود در ریشه کن کردن حماس و بازگرداندن اسرا را محقق کند، به جنگ خود در غزه ادامه بدهد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6096024

دیگر خبرها

  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است