Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:28:10 GMT

استان‎هاي رکورددار در چک برگشتي + نمودار

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۳۴۷

استان‎هاي رکورددار در چک برگشتي + نمودار

خبرگزاري آريا - در مهر ماه امسال در بين ساير استان‌هاي کشور بيشترين نسبت مبالغ چک‌هاي برگشتي به کل مبالغ چک‌هاي مبادله شده در استان به ترتيب به استان‌هاي هرمزگان (37.8 درصد)، لرستان (33.6 درصد) و ايلام (32.8 درصد) اختصاص يافته است. به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، در مهرماه 1396، در کل کشور حدود 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ميليون فقره چک به مبلغي حدود 131 هزار ميليارد ريال برگشت داده شده است که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتيب 9.0 درصد و 1.8 درصد افزايش نشان مي‌دهد.
در ماه مورد گزارش ، در استان تهران بالغ بر 535 هزار فقره چک به مبلغي حدود 70 هزار ميليارد ريال برگشت داده شد.
در ماه مورد گزارش، در کل کشور 15.7 درصد از کل تعداد چک‌هاي مبادله‌اي و 21.3 درصد از کل مبلغ چک‌هاي مبادله‌اي برگشت داده شده است.
در ماه مورد گزارش، در استان تهران 15.3 درصد از کل تعداد چک‌هاي مبادله‌اي و 19.3 درصد از کل مبلغ چک‌هاي مبادله‌اي برگشت داده شده است.
در ماه مذکور در بين ساير استان‌هاي کشور بيشترين نسبت مبالغ چک‌هاي برگشتي به کل مبالغ چک‌هاي مبادله شده در استان به ترتيب به استان‌هاي هرمزگان (37.8 درصد)، لرستان (33.6 درصد) و ايلام (32.8 درصد) اختصاص يافته است و استان‌هاي گيلان (17.2 درصد)، البرز و کرمانشاه هر يک (17.6 درصد) و خوزستان (19.1 درصد) کمترين نسبت مبالغ چک‌هاي برگشتي به کل مبالغ چک‌هاي مبادله شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله