Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-04@12:25:29 GMT

آخرین اخبار و جزئیات از زلزله لنگرود گیلان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۹۱۳

جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، این زلزله هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

علی یعقوبی، جانشین سپاه ناحیه لنگرود ضمن تشریح آخرین وضعیت این شهرستان پس از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌ها و پایگاه های بسیج، این زلزله هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ناحیه لنگرود با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان لنگرود در شرایط پایدار به‌سر می‌برد عنوان داشت: دقایقی بعد از وقوع زلزله اصلی، یک پس لرزه شهرستان لنگرود را مجدداً لرزاند.

یعقوبی با بیان اینکه میزان تلفات مالی زلزله در شهرستان لنگرود در حال بررسی است خاطرنشان کرد: ممکن است زلزله آسیب‌هایی مانند ترک خوردن دیوارها و شکستن شیشه‌های منازل را به وجود آورده باشد.

زلزله‌ای به قدرت ۴.۸ ریشتر دقایقی پیش گیلان را لرزاند که مرکز آن در نزدیکی شهرستان لنگرود بود.

این زلزله در ۷ کیلومتری لنگرود (گیلان)، ۱۲ کیلومتری رودبنه (گیلان) و ۱۲ کیلومتری کومله (گیلان) در عمق ۲۳ کیلومتری زمین رخ داد.

بنا بر اعلام اورژانس کشور، شب گذشته در پی زمین لرزه ۴.۸ ریشتری، ۳۰ مصدوم به بیمارستان های گیلان مراجعه کردند.به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام گزارش سازمان اورژانس کشور، این زلزله تا کنون ۳۰ مصدوم داشت که همگی خوشبختانه پس از انجام اقدامات لازم از مراکز درمانی مرخص شدند و تنها ۴ نفر بستری در بخش  و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بودند.

شمار مصدومین زلزله گیلان‌به تفکیک شهر به شرح ذیل است:

۱۳ نفر لنگرود شامل:۴ مرد و ۹زن
۳ نفر نیکوکار املش:۲ مردو۱ زن
۳ نفر انصاری رودسر: ۲ مرد و ۱ زن
۸ نفر سید الشهدا لاهیجان: ۱ مرد ۷ زن

منبع: فارس

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیابی، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند