Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند خوب کوز ادامه دارد.

طرفداری - شب گذشته و در ادامه رقابت های NBA تیم های مدعی سن آنتونیو اسپرز، کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

بوستون سلتیکس 111-100 میلواکی باکس

 صدرنشین کنفرانس شرق در خانه موفق شد تعداد بردهای خود را به عدد 21 برساند. در این مسابقه بوستون شروعی بسیار خوب داشت و موفق شد نیمه اول را با برتری 13 امتیازی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در تایم سوم این میلواکی بود که عملکرد بهتری داشت اما در تایم آخر باز هم بوستون بود که بازی بهتری ارائه کرد و در نهایت با اختلاف 11 امتیاز در خانه به پیروزی رسید. در این مسابقه اروینگ 32 امتیاز برای بوستون کسب کرد. در سوی مقابل هم آنتتوکومپو با وجود کسب 40 امتیاز موفق نشد مانع شکست تیم خود شود.

 شیکاگو بولز 91-113 کلیولند کاوالیرز

 فرم خیره کننده کاوالیرز ادامه دارد و این تیم شب گذشته موفق شد در بیرون از خانه برابر شیکاگو به پیروزی برسد. مسابقه ای که با عملکرد خوب کوز در نیمه اول آغاز شد و تا پایان مسابقه نیز ادامه پیدا کرد و این یاران جیمز بودند که به دوازدهیمن برد متوالی خود و هفدهمین برد فصل دست پیدا کردند. در این مسابقه کوین لاو با 24 امتیاز و 13 ریباند شب خوبی داشت. در سوی دیگر هم جاستین هالیدی 14 امتیاز برای شیکاگو کسب کرد.

سن آنتونیو اسپرز 96-93 دیترویت پیستونز

 این دیترویت بود که در زمین حریف بازی را بهتر آغاز کرد و حتی در نیمه اول با اختلاف اندک 3 امتیاز با برتری رسید. با شروع کوارتر سوم شاهد بازی نزدیکی بودیم که باز هم این پیستونز بود که 20-19 پیروز کوارتر شد اما در تایم پایانی همه چیز تغییر کرد و بازی بهتر اسپرز با پیروزی 27-20 این تیم در این تایم همراه شد تا شاگردان پاپوویچ موفق به کسب برد در این دیدار خانگی شوند. این شانزدهمین برد فصل این تیم بود. آلدریج با 17 امتیاز و 10 پاس گل باز هم مرد اول اسپرز بود.

نیوراورلینز پلیکانز 115-125 گلدن استیت وریرز

 وریرز در یکی از دیدنی ترین دیدارهای شب گذشته موفق شد در خانه نیواورلینز به بردی ارزشمند دست پیدا کند. در این دیدار نیمه اول کاملا در اختیار میزبان بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و بازی سراسر هجومی گلدن استیت باعث شد تا این تیم ضمن جبران اختلاف، از حریف خود پیش بیوفتد در نهایت نیز پیروز این دیدار شود تا تعداد بردهایش به عدد 19 برسد. در این دیدار استفن کری با 31 امتیاز شب درخشانی داشت  

سایر نتایج

 فیلادلفیا سونیسیکسرز 101-115 فینیکس سانز

ایندیانا پیسرز 115-97 نیویورک نیکس

شارلوت هورنتس 104-94 اورلاندو مجیک

آتلانتا هاکس 90-110 بروکلین نتس

ممفیس گریزلیز 95-92 مینه سوتا تیمبرولوز

دالاس موریکس 122-105 دنور ناگتس

یوتا جاز 116-69 واشنگتن ویزاردز 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد درباره برگزاری پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: در این آزمون ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم هستند که در ۲۵ رشته تخصصی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در نیمه دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امسال تغییراتی در برنامه دستیاری ایجاد کردیم تا موجب افزایش انگیزه در دستیاران شود که از مهمترین آن می‌توان به افزایش دستمزد دستیاران، کاهش شیفت های کاری اشاره کرد و اقدامات دیگری که در حال برنامه ریزی است.

باقری فرد افزود: امسال با مصوبه وزارت بهداشت، در بعضی از رشته های مورد نیاز کشور مانند جراحی قلب، جراحی قفسه صدری، جراحی کودکان افراد هم در مقطع تخصص و هم فوق تخصص می توانند وارد رشته شوند. سال گذشته تعداد زیادی از صندلی های خالی با همین شیوه تکمیل شد و امسال نیز این اقدام صورت خواهد گرفت.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار شده است.

کد خبر 6095972

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!