Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:07:37 GMT

دستگیری عاملان ۱۳ فقره سرقت در بابل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۹۴۴

دستگیری عاملان ۱۳ فقره سرقت در بابل

فرمانده نیروی انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری عاملان 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدمحسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بابل‌نوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی بابل  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

                 
وی افزود:  در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری‌های سطح شهرستان با هدایت عملیاتی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه  یکی از این سارقان را در حین سرقت  شناسایی و دستگیر کردند.
                 
فرمانده انتظامی بابل ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد و در ادامه این ماموریت همدست وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
              
جعفری تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۲۰۰ کیلو برنج اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
              
وی در پایان با هشدار به شهروندان گفت: از شهروندان تقاضا داریم  ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قف پدال و دزدگیر از پارک آن در مکان‌های خلوت یا فاقد روشنایی کافی خودداری کرده و در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در محل زندگی خود مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۰۰ اطلاع دهند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه