Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:53:27 GMT

مسیر ورزشگاه سردارجنگل به سمت رشت یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۷۹۶۲

مسیر ورزشگاه سردارجنگل به سمت رشت یکطرفه می شود

رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه سپیدرود در برابر پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل از یکطرفه شدن این مسیر به سمت رشت برای نخستین بار خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا محمدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص مسابقه امروز تیم های سپیدرود و پرسپولیس هماهنگی های لازم برای درنظر گرفتن وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی هواداران به ورزشگاه با سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد وسایط نقلیه سنگین از قبل ظهر امروز تا بعداز مسابقه، افزود: در زمان تخلیه ورزشگاه نیز یعنی در حدود ساعت ۱۶:۳۰ برای نخستین بار از ورزشگاه به سمت شهر رشت یکطرفه می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی نیز اعمال می شود، خاطرنشان کرد: از سمت پل آقاسید شریف در مسیر فومن به رشت و همچنین در طول مسیر ورزشگاه سردار جنگل تا شهرک سپیدرود تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه یکطرفه است.

وی در ادامه به وضعیت جاده ای در مسیر ورزشگاه سردار جنگل نیز اشاره کرد و یادآورشد: جاده جیرده عرض کم است و در طول مسیر از شهرک سپیدرود تا محل مسابقه شرایط مناسبی ندارد.

سرهنگ محمدی به وجود شانه عریض خاکی در این مسیر نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از رانندگان در این مسیر به صورت خلاف جهت حرکت می کنند به منظور نظم دهی به این موضوع از همکاران ما خواسته شده تا با متخلفات این موضوع برخورد لازم شود.

وی همچنین با بیان اینکه نه فضای خارجی و نه خود ورزشگاه فضای مناسبی برای پارکینگ وجود نداشته که این سبب نارضایتی هواداران شده و با توجه به اینکه بازی های تیم سپیدرود در این ورزشگاه برگزار می شود از مسئولان انتظار می رود هم برای جاده جیرده هم ورزشگاه و همچنین پارکینگ پیش بینی های لازم و اقدامات مورد نیاز صورت گرفته و توجه ویژه و فوری شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران