Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالهای اخیر تاتنهام بازیکنان بزرگ زیادی را به فروش رسانده است.

طرفداری- جیمی ردنپ، کارشناس فوتبال انگلستان معتقد است که تاتنهام ذهنیت کوچکی داشته و به راحتی بازیکنان بزرگ خود را از دست می دهد.

به نقل از اسکای اسپورتس، هافبک سابق باشگاه های تاتنهام و لیورپول در خصوص این مسئله بیان کرد:

اینکه تاتنهام اجازه داد واکر در تابستان از این تیم جدا شود، اشتباه بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید از نظر مالی معامله خوبی بود اما این به مانند یک سنت در تاتنهام تبدیل شده و بازیکنان می دانند که باشگاه چگونه در طی سال های اخیر رفتار کرده است. توبی آلدرویرلد یکی از بهترین مدافعان وسط دنیاست. چرا با او تمدید نمی کنید؟ هرچه او می خواهد را در اختیارش بگذارید زیرا شایسته آن است.

وی ادامه داد:

تاتنهام بازیکنانی را در اختیار دارد که هر باشگاهی در دنیا آرزوی داشتن آنها را دارد ولی چیزها می توانند خیلی سریع تغییر کنند. اگر یک نفر از باشگاه برود، سپس شما باید منتظر نفر بعدی باشید. این به هر بازیکن یک بهانه برای جدایی می دهد. ذهنیت باشگاه تاتنهام هنوز کوچک بوده و پس از اینکه من از آنجا رفته ام نیز تغییر نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال گذشته شاهد کوچ بازیکنان بزرگ اروپایی به صحرای عربستان هستیم. خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تب داغ حضور ابر ستاره ها به عربستان به زودی فروکش خواهد کرد اما گزارش های اخیر چیز دیگری می گوید. بنا بر گزارش رسانه های عربستانی تیم های بزرگ لیگ حرفه ای این کشور برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان 2 میلیارد دلار به چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی برای نقل‌وانتقالات تابستانی بودجه اختصاص داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901174

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد