Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،دوستداران خاندان عصمت و طهارت دیشب و امروز با آذین بندی خیابان‌ها، برپایی مراسم مولودی‌خوانی، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و توزیع شیرینی زادروز پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) را گرامی داشتند.

امروز بازار مراسم عقد و عروسی هم گرم است و برخی از جوانان به این مناسبت زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر افراد هم از این فرصت برای دیدار بزرگ‌ترها و خویشاوندان استفاده می‌کنند و با حضور در خانه آنها، عید را تبریک می‌گویند.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

902

جشن سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) استان بوشهر ایجاد ایستگاه‌های صلواتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر در امید داشتن به مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز، گفت: هم عملیات «وعده صادق» در ایجاد و افزایش انگیزه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه اثرگذار بوده و هم این اعتراضات موجب ضریب پیدا کردن این عملیات می‌شود. امروز مشاهده می‌کنیم که با وجود اقدامات امپراتوری عظیم رسانه‌ای غرب و شرق و تلاش آنها برای زیر سوال بردن عملیات وعده صادق در دنیا، نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه عکس آن رخ داده و امروز هم این عملیات باعث ایجاد قوت قلب برای آزادی خواهان و آزادی طلبان شده و هم از طرف دیگر حرکت این آزادی خواهان باعث می‌شود عملیات ما باعزت و اقتدار بیشتری مطرح شود؛ امروز نه تنها کسی نتوانست حرکت جمهوری اسلامی ایران را محکوم کند بلکه در ادامه کار ما در دانشگاه‌های آمریکا نیز اعتراضات سراسری شکل گرفته است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اعتراضات جوانان و دانشگاهیان دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی نیازی به شبکه سازی و توسعه شبکه‌ای ندارد، گفت: اعتراضاتی که در میان جوانان دنیا شکل گرفته است نشان از آن دارد که فطرت جوانان دنیا در حال مبارزه با ظلم است.

کد خبر 847521 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود