Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@18:27:33 GMT

رونمایی از RX-L شاهکار جدید لکسوس +قیمت و مشخصات

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۹۲۳۰

رونمایی از RX-L شاهکار جدید لکسوس +قیمت و مشخصات

رونمایی از لکسوس RX L 2018

شرکت لکسوس شعبه خودروهای لاکچری تویوتا در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ از نسل جدید شاسی‌بلند‌ سری RX با ۳ ردیف صندلی رونمایی کرد.

لکسوس جدید که RX-L نامیده می‌شود در نسخه‌ی RX350L از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با توان ۲۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۶ نیوتن‌متر بهره می‌برد و بصورت دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک قابل سفارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مدل RX450hL یک پیشرانه بنزینی و دو پیشران الکتریکی و سیستم انتقال نیرو به هر چهارچرخ در دسترس خریداران است.

پیشرانه های در نظر گرفته شده برای این خودرو مشابه نسخه عادی RX هستند. دو نمونه ۳.۵ لیتری V6 با توان تولید ۲۹۰ اسب بخار برای RX 350L و نمونه هیبریدی همین پیشرانه که در ترکیب با دو موتور الکتریکی، ۳۰۸ اسب بخار را برای نسخه RX 450hL به ارمغان می آورد. برای انتقال قوای تولیدی این دو پیشرانه به چرخ ها، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای نسخه بنزینی و گیربکس CVT برای نسخه هیبریدی RX در نظر گرفته شده اند.

برای هرچه خانوادگی تر شدن نسخه هفت نفره خودروی RX L، صندلی های ردیف دوم دارای قابلیت خم شدن و جابجایی هستند که باعث دسترسی هرچه راحت تر به صندلی های ردیف سوم می شود. مدل شش نفره هم دارای فضای خالی زیادی در میان صندلی های ردیف دوم بوده که بدین ترتیب بدون نیاز به تغییر در پوزیشن صندلی های این ردیف سرنشینان به صندلی های بخش عقب دسترسی خواهند داشت. از دیگر تغییرات بوجود آمده توسط لکسس، افزایش ارتفاع صندلی های ردیف دوم برای فراهم آوردن فضایی راحت تر در ردیف سوم است.


از امکانات این خودرو می توان به مواردی نظیر کابین چرمی، سیستم تهویه هوای سه گانه، صندلی های ردیف سوم برقی، رینگ های ۱۸ اینچی، دوربین دید عقب، استارتر دکمه ای و… اشاره داشت. لیست تجهیزات ایمنی استاندارد نیز شامل سیستم کمکی کنترل فرمان و حفظ خودرو در بین خطوط مسیر، چراغ های اتوماتیک، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم جلوگیری از تصادف با سامانه تشخیص عابرین می شود.

انتظار می رود تا این خودرو در اوایل سال آینده میلادی عرضه شود تا فضای خالی بین نسخه معمولی RX و شاسی بلند بزرگ GX را پر کند.

قیمت پایه این خودروها از حدود ۴۷ هزار دلار امریکا آغاز می‌شود.



۲۰۱۸ Lexus RX L SUV Delivers Long-Needed Three-Row Capability

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴