Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین خانی  اظهار داشت: فرمانداران ۲۳ شهرستان استان با همیاری و همکاری مردم و خیران توانستند یک هزار کانکس را برای زلزله زدگان آماده کنند اما امروز در ارسال این کانکس ها از اصفهان به مناطق زلزله زده با مشکل مواجهیم.

وی بیان داشت: به همین منظور از اصناف و رانندگان خواستیم که در حمل کانکس ها ما را یاری رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد: تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۴۹۸ واحد نیاز به بازسازی در منطقه سر پل ذهاب ارزیابی شده است که از این تعداد احداثی نوع اول و دوم چهار هزار و ۹۸۳ واحد است.

وی بیان داشت: از این تعداد واحد ارزیابی شده چهار هزار و ۱۶۰ واحد تعمیری در فاز دوم و در فاز سوم، دو هزار و ۷۵۱ واحد در نظر گرفته شده است.

خانی گفت: از یک هزار و ۶۰۴ واحد که نیاز به آواربرداری دارد، ۳۵۹ واحد آوار برداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تعداد یک هزار و ۱۹۳ واحد پرونده تسهیلات تشکیل شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: ماشین آلات سنگین شامل ۱۰۲ دستگاه کمپرسی،  ۱۱ دستگاه بیل ، ۱۲ دستگاه لودر، دو دستگاه جرثقیل و دو دستگاه تریلی کمر شکن عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کانکس از اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو