Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار سرپلذهاب گفت: تاکنون قرارگاه خاتم الانبیا (ص) حدود ۱۲۰۰ کانکس را برای زلزله زدگان تامین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سنجابی امروز چهارشنبه در نشست ستاد بحران استان که در سرپلذهاب برگزار شد، گفت: در سطح شهرستان س پلذهاب ۲۵ هزار و ۹۱۶ واحد آسیب دیده داریم که از این تعداد  ۵ هزار و ۳۲ واحد شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ واحد روستایی ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداثی نوع ۲  در واحدهای شهری آسیب دیده ۱۲۵ واحد و در روستایی ۱۲۹۹ واحد است.

این مسئول واحدهای  تعمیری نوع یک در واحدهای شهری را ۴۲۷۵ واحد و در روستایی ۱۰۹۸ واحد اعلام کرد.

وی همچنین واحدهای تعمیری نوع دو در بین واحدهای شهری را ۳۰۱۰ واحد و در بین واحدهای روستایی  ۱۰۰۷ واحد اعلام کرد.

سنجابی افزود: تعداد واحدهای تعمیری نوع ۳ در بین واحدهای شهری ۱۶۴۹ واحد بوده و در بین واحدهوی روستایی ۲۷۱۱ واحد است.

وی گفت: در مجموع تعداد واحدهای آسیب دیده شهری ما ۱۴ هزار و ۹۱ واحد و تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی ما ۱۱ هزار و ۸۲۵ واحد است.

فرماندار سرپلذهاب اشاره ای نیز به آمار اسکان موقت زلزله زدگان این شهرستان داشت و گفت: تا کنون قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ۱۱۲۷ اسکان وقت را دائر کرده و ۴۷۰ نفر را در آنجا اسکان دادند.

این مسئول ادامه داد: در خصوص حوزه شهری، از امروز ارتش ۱۵۰ کانکس از تعهد ۲۰۰۰ هزار تایی خود را را تحویل بنیاد مسکن داده و آنها هم جانمایی کردند.

وی گفت: در سطح شهر حدود ۳۰۰ کانکس اهدایی مردم نصب شده است.

سنجابی تعداد چادرهای نصب شده در سطح شهرستان را ۲۶ هزار و ۲۳۱ چادر اعلام کرد و گفت: در حوزه شهر ۱۸ هزار و ۷۳۱ چادر داریم و در حوزه روستا ۷۵۰۰ چادر داریم.

وی افزود: از چادرهای شهری حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ چادر را دفترچه صادر کردیم و مابقی چادرهایی که هست، چادرهای اضافی است که در کنار چادر نصب شده و وسایل اضافه را آنجا گذاشتند.

فرماندار سرپلذهاب گفت: در حال غربالگری چادرها هستیم که نسبت به واحدهای مسکونی برای آنها دفترچه صادر شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد

سعید آزادیان در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال گذشته در راستای پیاده سازی نظام حکمرانی آموزش عالی ماموریت گرا سیاست های توسعه ای را مبتنی بر حل مسائل و نزاعات منطقه ای، ملی و در برخی اوقات بین المللی گذاشته است.

وی ادامه داد: هرگونه گسترش در خصوص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر نگاه ماموریت گرای آمایش محور است که در چند سال قبل اتفاق افتاده و امسال هم در مقطع ارشد و دکتری با همین رویکرد ۲۴۰ رشته محل را در کل کشور، درون استان ها و بر اساس نگاه ماموریت گرا با هماهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای گسترش در واحد های مرکز استان ها و واحد های بزرگ تر ادغام کرده ایم.

رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یک استاندارد برای پذیرش در مقطع ارشد و دکتری از طرف وزارت علوم وجود دارد که ما مبتنی بر همان استاندارد هایی که وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرده است دانشجویان را پذیرش خواهیم کرد، در واقع هر اتفاقی که در سازمان سنجش وزارت علوم رخ بدهد، در دانشگاه آزاد اسلامی هم بر اساس ظرفیت هایی که وجود دارد اجرایی خواهد شد.

آزادیان با بیان اینکه قاعدتا مجوز همه رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی در وزارت علوم صادر شده و مورد تایید وزارت علوم است، گفت: در خصوص مقاطع ارشد و دکتری با توجه به تقاضایی که هر سال وجود دارد تعداد پذیرش یک مقدار متغیر است مثلا در مقطع دکتری ۱۴ هزار نفر ظرفیت اسمی در سطح کشور وجود دارد اما اینکه این تعداد چقدر محقق بشود به انتخاب متقاضیان وابسته است که تا الان درگیر فرایند آن هستیم.

وی در پایان گفت: تعداد افرادی که به مصاحبه دعوت می شوند معمولا به این بستگی دارد که چه تعداد افراد چه رشته محل را انتخاب می کنند و ما بر اساس یک تناسب بین رشته و ظرفیت و متقاضی افراد را به مصاحبه دعوت خواهیم کرد.

کد خبر 6097362

دیگر خبرها

  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟