Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه دوخطه مسیرهای ریلی و برقی کردن قطارها پروژه های مورد هدف راه آهن هستند گفت:طرح برقی کردن مسیر ریلی دورود - اندیمشک را در برنامه داریم.

مازیار یزدانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در اهواز افزود:برای 2 خطه کردن مسیر ریلی قم -دورود نیز باید از فاینانس خارجی و یا طرح های مشارکتی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از چهار بلاکی (مسیر یک ایستگاه تا ایستگاه دیگر) که برای بازسازی در مسیر خط آهن دورود - اندیمشک برنامه ریزی شده بود یک بلاک به پایان رسیده و امیدواریم با بازسازی بلاک دوم مشکلات این نقطه حل شود.
یزدانی افزود: 2 بلاک دیگر در اداره کل راه آهن زاگرس و لرستان است که به طور همزمان تا پایان سال مورد بازسازی قرار می گیرند تا در مسیر ریلی دورود - اندیمشک دیگر شاهد مسدودی بلندمدت نباشیم.
وی ادامه داد:به دلیل شکستگی پی در پی ریل در این مسیر، در بسیاری مواقع مجبور به کاهش سرعت بودیم و بازگشت به سرعت مجدد استهلاک بسیاری در پی داشت اما با اتمام پروژه بازسازی این محور شامل توازن سرعت در تمام طول مسیر هستیم.
وی گفت: یکی دیگر از ملزومات بازسازی این مسیر ریلی، ارتقای ایمنی قطارها است.
یزدانی با اشاره به اینکه احداث مسیر ریلی هزینه بسیاری دارد اظهارکرد: مسیر ریلی تهران - اهواز - سربندر در حد فاصل بین قم - دورود - اندیمشک یک خطه است که برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت موجود خوزستان باید این محور 2 خطه شود.
وی ابراز امیدواری کرد 2 خطه شدن مسیر ریلی دورود - اندیمشک، موجب افزایش سرعت حرکت قطارها و نیز ایمنی در این مسیر شود.
در چهار سال گذشته 9 میلیون و 998 هزار و 262 تن کالا از طریق خط آهن به خارج از خوزستان ارسال و 15 میلیون و 617 هزار 905 تن بار از طریق خطوط ریلی وارد خوزستان شده است.
6037
خبرنگار: ندا رضاپور ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد