Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرمشهر - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اولویت پرداخت تسهیلات زودبازده به بانوان کارآفرین است.

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی چهارشنبه در آیین گشایش نخستین نمایشگاه دستاوردهای جوانان کارآفرین خرمشهر و آبادان در محل موسسه خیریه بهار خرمشهر، مهمترین دغدغه دولت را معضل بیکاری دانست و گفت: دولت برنامه های متنوعی برای ایجاد اشتغال و راه اندازی کارگاه های زودبازده و کارآفرین تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از کارگاه هایی که اشتغال زودبازده داشته و و کارآیی خود را نشان می دهند حمایت کرده و خط اعتباری ویژه ای برای آنها در نظر گرفته می شود.
حیاتی با بیان اینکه کارآفرینان هر کدام که نیاز به تسهیلات دارند به فرمانداری مراجعه کنند، گفت: فرمانداری خرمشهر برای پیگیری و معرفی جوانان کارآفرین برای دریافت تسهیلات آمادگی دارد.
وی از راه اندازی بازارچه بانوان خرمشهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بانوان کارآفرین می توانند محصولات تولید شده خود را در این بازارچه عرضه کنند.
فرماندار ویژه خرمشهر، به راه اندازی برخی کارگاه های صنعتی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: به زودی کارگاه بزرگ صنعتی فولاد کاوه خرمشهر و کارخانه کوک سبز که سالها متوقف مانده بود، وارد مدار تولید می شود و یکهزار و 500 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می کند.
وی ادامه داد: امید است شهرهای آبادان و خرمشهر رونق و اشتغال سال های پیش از از جنگ تحمیلی را بدست آوردند.
7100/ 6037
خبرنگار : کمیله حجازی ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن