Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا' جای جای شهرستان رودان در جشن میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و سلاله پاک ایشان حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق در نور و شادمانی است و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت با برگزاری آیین های جشن و سرور، خجسته زاد روز کعبه آمال عدالت طلبان و حق جویان را گرامی داشتند.
مردم با پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک گفتند و با شرکت در آیین های مدیحه سرایی و مولودی خوانی از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله، عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز مشام زمان و زمین آکنده از سلام و صلوات و زمزمه یا رسول الله و نوای دل انگیز استجابت است، امروز بار دیگر قلب ها و جان ها در ذکر خوش و عطر آگین یا محمد (ص) شور و طراوتی دوباره یافتند.
مردم شهرستان رودان با برپایی جشن های سنتی، این عید بزرگ را گرامی داشتند و با دید و بازدید، عید دیدنی و تکریم سادات جلیل القدر در این لحظات سراسر نور و پر خیر و برکت، سلامتی، تندرستی، محبت و ولای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از پروردگار عالمیان، برای یکدیگر، طلب کردند.
بسیاری از زوج های جوان نیز در این ساعات سرشار از نور و عطر معنویت، در سایه فضل الهی، در پناه قرآن، توکل به پروردگار عالمیان و توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
سلام و صلوات بر پیام آوران یگانگی، وحدت، عدالت و جاودانگی، بزرگمردانی که با آمدنشان دل های افلاکیان و خاک نشینان مفلوک به نور، ایمان، مهربانی، عشق و یکدلی میهمان شد.
سلام و درود بر مردانی که با آمدنشان حقیقت، نور، معرفت، عدالت، صداقت و جاودانگی در رگ های تشنه زمان و زمین جوشیدن گرفت.
سلام و درود بر برترین های عالم هستی که با آمدنشان منظومه بلند ایمان و عاشقی در کالبد زمان و زمین جان گرفت و جاودانه شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی